abc-autoteile.de
Fra : AlRo

Dato : 14-02-09 09:30

Hej

Er der nogen har handlet med ovenstående ? hvis ja så hvodan ?
De svarer mig ikke på hverken mail eller fax.
jeg har brugt numre i denne annonce.
http://www.guloggratis.dk/biler/autostereo/cdafspiller/annonce/2233977

Mvh Allan

Fra : Tom

Dato : 14-02-09 09:38

"AlRo" <golfine(Fjern)@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen har handlet med ovenstående ? hvis ja så hvodan ?
> De svarer mig ikke på hverken mail eller fax.
> [...]

Har handlet der masser af gange.
Har dog altid kun været ved personlig at møde op i butikken.

Tyskerne er generelt ikke så langt fremme som i dk, mht. elektroniske
medier....så vil tro at kun personligt fremmøde eller telefon er noget som
virker.

I øvrigt en rigtig stor og fin butik

--
Tom

Fra : AlRo

Dato : 14-02-09 12:44

> [...]
>
> Tyskerne er generelt ikke så langt fremme som i dk, mht. elektroniske
> medier....så vil tro at kun personligt fremmøde eller telefon er noget som

Ja ok Tom

Jeg har været forbi dernede sidst jeg hentede "øl og vand" men jeg har 200
km
hver vej, og da det er en "skaffe vare" som jeg gerne vil ha fast pris på
skrift først,
så er det lidt "trals" de ikke svarer.

Allan