BOLT
Fra : pbc

Dato : 12-02-09 07:19

hej alle

er der nogen der ved hvornår Bolt kommer på dvd i danmark og om det er
i 3D da jeg bor i københavn og der er jo rat langt til klovborg hvor
det er et af de 3 eneste steder hvor de viser den i 3D i Danmark

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-02-09 15:48

In news:a09278dc-5a94-4a31-abb7-743356977fab@o11g2000yql.googlegroups.com,
pbc <pbcpatrickogalvinpbc@gmail.com> typed:
> [...]
> i 3D da jeg bor i københavn og der er jo rat langt til klovborg hvor
> det er et af de 3 eneste steder hvor de viser den i 3D i Danmark

Jeg bruger "Movieszoo" en del, da de for det meste er billigere end de
fleste andre forhandlere.

Du kan trykke på "overvåg" og få sendt en mail når den udkommer. Den bliver
vist released i USA d. 24/3, så den kommer måske her hjemme nogenlunde
samtidig.:

http://www.moviezoo.dk/DVD%20film/Bolt_mzov20080043

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 16-02-09 19:00

"pbc" <pbcpatrickogalvinpbc@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Har du 3D fjernsyn, da? Ellers får du s'gutt' 3D effekten derhjemme. *G*

Fra : Vidal

Dato : 21-02-09 13:24

Hans Christian Vang skrev:

> [...]
> det er et af de 3 eneste steder hvor de viser den i 3D i Danmark
>

> Har du 3D fjernsyn, da? Ellers får du s'gutt' 3D effekten derhjemme. *G*

Jeg har hørt, Bolt er ude i en piratversion, der kan
ses på alm. TV.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : pbc

Dato : 18-02-09 12:37

On 16 Feb., 18:59, "Hans Christian Vang" <hcv...@vangcreative.dk>
wrote:
> [...]
> det er et af de 3 eneste steder hvor de viser den i 3D i Danmark
>
> Har du 3D fjernsyn, da? Ellers får du s'gutt' 3D effekten derhjemme. *G*

nej jeg har ikke 3d fjernsyn men jeg har da en film i "den gamle
version af 3d" den med rød og blå og jeg troede at det var brillerne
og ikke fjernsynet der gjorde det og derfor troede jeg at det var det
samme som den gamle version og så vidste jeg ikke om det var i 3d dvd
i usa da de kan så meget

Fra : Peter Knutsen

Dato : 19-02-09 16:58

pbc wrote:
> [...]
> og ikke fjernsynet der gjorde det og derfor troede jeg at det var det
> samme som den gamle version og så vidste jeg ikke om det var i 3d dvd

Jeg har ikke sat mig voldsomt meget ind i sagen, da jeg p.g.a. en
medfødt defekt ikke selv kan bruge 3D-briller, men nogle af de nyere
teknologier virker ved at brilleglassene skiftevis bliver
uigennemsigtige; det skal selvfølgelig synkroniseres med det som skærmen
viser, og det kræver en art kommunikation fra skærm til brille, som
kræver noget ekstraudstyr og vel også en tilslutningsmulighed som ikke
alle fjernsyn har.

Briller der virker via farvet "glas" kan dog sagtens bruges hjemme.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : N/A

Dato : 20-02-09 05:54

Fra : N/A

Dato : 19-02-09 16:58

Fra : pbc

Dato : 19-02-09 13:25

On 19 Feb., 16:57, Peter Knutsen <pe...@sagatafl.invalid> wrote:

> [...]
> alle fjernsyn har.
>
> Briller der virker via farvet "glas" kan dog sagtens bruges hjemme.

ok er der så nogle der ved om der er den gamle 3d metode eller om det
simpel hen er umuligt

Fra : Peter Knutsen

Dato : 20-02-09 05:54

pbc wrote:
> ok er der så nogle der ved om der er den gamle 3d metode eller om det
> simpel hen er umuligt

Jeg ved det ikke med sikkerhed, men DR2 havde en "Viden om" for et par
uger siden, om 3D-film, og det lader til at de farvede briller (den
gamle metode) har en tendens til at give folk hovedpine, så det er nok
den nye med mere avancerede briller.

Har du prøvet at kigge i engelsk Wikipedia, eller i IMDb? Det kan være
der står noget om 3D-udgaven af "Bolt" dér.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : N/A

Dato : 20-02-09 17:29

Fra : pbc

Dato : 20-02-09 05:05

On 20 Feb., 05:53, Peter Knutsen <pe...@sagatafl.invalid> wrote:

> [...]
>
> Har du prøvet at kigge i engelsk Wikipedia, eller i IMDb? Det kan være
> der står noget om 3D-udgaven af "Bolt" dér.

ok tak jeg vil godt stadig have flere svar men jeg prøver at kigge på
wiki og IMDb ps. så også det program

Fra : Peter Knutsen

Dato : 20-02-09 17:29

pbc wrote:
> ok tak jeg vil godt stadig have flere svar men jeg prøver at kigge på
> wiki og IMDb ps. så også det program

Jeg kan ikke levere flere svar, jeg har fortalt alt hvad jeg ved, og
stort set alt hvad jeg tror. Du er afhængig af at andre byder ind i
denne tråd...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : pbc

Dato : 21-02-09 12:22

On 21 Feb., 13:23, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Jeg har hørt, Bolt er ude i en piratversion, der kan
> ses på alm. TV.
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

ok fedt ps. er det ikke kun ulovligt vis man ikke sælger eller giver
den til andre

Fra : Laziter [9440]

Dato : 21-02-09 20:34

> ok fedt ps. er det ikke kun ulovligt vis man ikke sælger eller giver
> den til andre

Hvis du downloader den som torrent eller gennem andet P2P program, deler du
automatisk med andre.
Desuden er filmen vandmærket fra Disneys side, de beder pænt om at filmen
ikke bliver kopieret.
Ja jeg har set piratudgaven hos en kammi, den er faktisk rigtig fed, helt
sikkert blandt de bedre i lang tid.

Mvh
Benjamin