OT : eller ikke OT
Fra : martin

Dato : 13-02-09 05:41

Hej rødder.

Jeg kommer lige fra en laang pause med dk.fritid.bil, og efter kun 4
tråde, kan jeg nu pludseligt huske hvorfor at jeg holdt op med at læse
i dk.f.b...

Jeg syntes at dk.F.B kunne være en superfed mulighed for at dele
info og tips og tricks til altmuligt omkring vores biler, men jeg
syntes at alt for mange tråde kommer til at handle om politik og Etik.

Kan vi ikke prøve at få dette forum til at være lidt mere focuseret på
bilerne, og ikke så meget på stavefejl og trafik lovgivning.

er der nogen her deler min mening, og er intersseret i at, prøve at
finde på en-eller-Anden form for methode der kan dreje dk.fritid.bil.
til et hjælpe-forum, istedet for et " sable-hindanden-ned forum".

Martin

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 13-02-09 13:43

er der nogen her deler min mening, og er intersseret i at, prøve at
finde på en-eller-Anden form for methode der kan dreje dk.fritid.bil.
til et hjælpe-forum, istedet for et " sable-hindanden-ned forum".

Hjælpeforummet findes skam allerede - det hedder dk.teknik.bil

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : HB

Dato : 13-02-09 17:03

>"martin" <Olsen73@gmail.com> skrev i meddelelsen
>Hej rødder.

Hej selv rod.

> [...]

>info og tips og tricks til altmuligt omkring vores biler, men jeg
>syntes at alt for mange tråde kommer til at handle om politik og Etik.

Ja, det er ikke hver dag man gider at tjekke ind her på "kanalen"

>Kan vi ikke prøve at få dette forum til at være lidt mere focuseret på
>bilerne, og ikke så meget på stavefejl og trafik lovgivning.

Tror jeg bliver meget svært

> er der nogen her deler min mening, og er intersseret i at, prøve at
>finde på en-eller-Anden form for methode der kan dreje dk.fritid.bil.
>til et hjælpe-forum, istedet for et " sable-hindanden-ned forum".

Jo jo, men jeg aner ikke hvilken "Methode" (he he stavefejl!) der skal til.

Jeg er vild med biler og motorsport - ikke nødvendigvis på proff basis - men
også Trackdays osv. Jeg får min lyst styret mht. triks/råd osv via mere
specifikke mærke forums eller i trackdayklubben.

--
/HB

Fra : Armand

Dato : 13-02-09 22:38

HB skrev:

> [...]
> men også Trackdays osv. Jeg får min lyst styret mht. triks/råd osv via
> mere specifikke mærke forums eller i trackdayklubben.

Min newsreader er Mozilla og taster jeg "T" markeres tråden som læst og
der springes videre til næste tråd - En praktisk feature jég bruger en
del på dk.f.b.!
Prøv den - prøv den!

--
Armand.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-02-09 00:44

Armand skrev:
> Min newsreader er Mozilla og taster jeg "T" markeres tråden som læst og
> der springes videre til næste tråd - En praktisk feature jég bruger en
> del på dk.f.b.!
> Prøv den - prøv den!

Og bruger du "k" kommer der ikke flere indlæg i den tråd.

(Men den er måske for volds?)

--
MVH Finn Guldmann
www.guldfinn.dk

Fra : Thore Jensen

Dato : 13-02-09 23:47

martin skrev:
> [...]
>
> Kan vi ikke prøve at få dette forum til at være lidt mere focuseret på
> bilerne, og ikke så meget på stavefejl og trafik lovgivning.

Det er nok i virkeligheden dk.teknik.bil du er ude efter så...

Thore

Fra : BikeManiac

Dato : 13-02-09 16:06

On 13 Feb., 23:47, Thore Jensen <th...@snaps.dk> wrote:
> martin skrev:> Hej rødder.

> Det er nok i virkeligheden dk.teknik.bil du er ude efter så...
>
> Thore

Ja, men problemet med dk.teknik.bil er, at der næsten ikke er nogle
debattører derinde. Aktivitetsniveauet herinde er 10 gange større.
Stiller man et teknisk spørgsmål i dk.teknik.bil så får man næsten
ingen svar. Det gør man til gengæld her. Men man må bøde for alle
mulige indlæg om alt muligt andet. Jeg vil foreslå, at hvis man har
tekniske problemer så prøv diverse tyske og engelske fora.

Lucas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-02-09 08:05

martin skriver:

> Jeg syntes at dk.F.B kunne være en superfed mulighed for at dele
> info og tips og tricks til altmuligt omkring vores biler, men jeg
> syntes at alt for mange tråde kommer til at handle om politik og Etik.

De tråde kan man heldigvis bare springe over....

> Kan vi ikke prøve at få dette forum til at være lidt mere focuseret på
> bilerne, og ikke så meget på stavefejl og trafik lovgivning.

Dette er en gruppe i fritids hierakiet. Der er sådan set næsten frit
slag.

> er der nogen her deler min mening, og er intersseret i at, prøve at
> finde på en-eller-Anden form for methode der kan dreje dk.fritid.bil.
> til et hjælpe-forum, istedet for et " sable-hindanden-ned forum".

Jeg møder ikke så meget "sable ned", måske fordi jeg let og elefant går
hen over mange af de politiske diskussioner. Eksempelvis vinterdæk eller
ej - jeg slider alligevel nogle sæt sæk op, så om jeg skal skite fælge
og dæk et par gange om året og dermed sikre at bilen, indeholdende mit
kæreste eje (kone og møgunge), måske i en kneben situation står lidt
bedre fast hvis der er sne. Ja så gør jeg gerne det.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe