Xenon Wide view
Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 13-02-09 10:27

kan jeg montere xenon-kit i min bil der har lygtespuler uden at
genere mine medtrafikanter. Og er ovenstående xenon-kit ok?

Fra : John Sahl

Dato : 13-02-09 11:13

Erik Kirkegaard wrote:
> kan jeg montere xenon-kit i min bil der har lygtespuler uden at
> genere mine medtrafikanter.

Nej.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 13-02-09 13:41

Fra : Anders Houmark

Dato : 13-02-09 18:49

"Erik Kirkegaard" <erik@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> okJohn Sahl <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev:

Hvis der er niveau-regulering i dit kit, og det er godkendt, burde det være
i orden.
Jeg tror faktisk kun, at originale xenon kit er lovlige.

Mvh Anders

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 13-02-09 20:23

On 13/02/09 18.49, in article YoKdnQpSp-YNLwjUnZ2dnUVZ8vOdnZ2d@giganews.com,
"Anders Houmark" <no@email.available.dk> wrote:

> "Erik Kirkegaard" <erik@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvis der er niveau-regulering i dit kit, og det er godkendt, burde det være
> i orden.

Lygterne skal også være godkendt til gasudladning

> Jeg tror faktisk kun, at originale xenon kit er lovlige.

Yeps.. Hella laver dog også nogle kit, der inkluderer nye lygter og
niveauregulering.

Mvh
Hans