Finde der aflange brusehoveder?
Fra : Morten P

Dato : 12-02-09 05:19

Jeg har lige nu et stort rundt brusehovede (til loftmontering) og det er
super lækkert, men... Når man er to derude skal man skifte plads hele tiden.

Jeg vil gerne have en 40 cm gange 10-15 cm bredt brusehovede i loftet.
Meget gerne så man manuelt kan til- og frakoble halvdelen når man er alene.

Hvis det overhovedet findes koster det vel en milliard

Eller I har måske forslag?

Fra : Carsten

Dato : 12-02-09 07:13

"Morten P" <spam@spam.spam> wrote in message
> Jeg har lige nu et stort rundt brusehovede (til loftmontering) og det er
> super lækkert, men... Når man er to derude skal man skifte plads hele
> tiden.

du venter bare til du har været gift lidt længere, så er det slet ikke noget
problem længere

Carsten (sorry ku ik la vær)

Fra : Leonard

Dato : 12-02-09 12:20

Morten P wrote:

> Eller I har måske forslag?

Hvad med et brusehoved mere, magen til det du har med en hane imellem?

--
Leonard