Så kan de lære det, ka´de !
Fra : John T.

Dato : 13-02-09 21:29

Det var ikke lige dagen for en 33-årig bilist fra Haslev i går. Han havde
måske ikke selv tænkt over, at han ikke just fulgte trafikreglerne. Men det
blev han så mindet om af lovens lange arm... Ved middagstid blev han nemlig
stoppet i krydset ved Bregentvedvej i Haslev. Det oplyser Sydsjælland og
Lolland-Falsters Politi. Den kække bilist blev standset, fordi han kørte
over for rødt lys. Men da betjenten havde stoppet ham, opdagede
ordensmagten, at det røde lys ikke var mandens eneste forseelse. Han kørte
nemlig uden sele - mens han talte i håndholdt mobil. Ved nærmere eftersyn
kørte han i en ikke indregistreret bil, som ikke var forsikret. Og så havde
han desuden fået taget sit kørekort tidligere. Det fremgår ikke, hvad bøden,
der blev udskrevet, lød på. Men den har formentlig kunnet mærkes i
tegnebogen.

Hilsen John

Fra : Per Jensen

Dato : 12-02-09 22:14

John T. skrev:
> Det var ikke lige dagen for en 33-årig bilist fra Haslev i går. Han havde
> måske ikke selv tænkt over, at han ikke just fulgte trafikreglerne.

<KLIP>

Hehe, "gammel nyhed":
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1120535.ece

// Per.

Fra : John T.

Dato : 13-02-09 22:50

"Per Jensen" <news@removethepigzapro.dk> skrev i en meddelelse

> <KLIP>
>
> Hehe, "gammel nyhed":
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1120535.ece
>
> // Per.

Der bliver da født børn hver dag Hø,hø !!!
Og der står da "i går"
John

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-09 09:41

> Der bliver da født børn hver dag Hø,hø !!!
> Og der står da "i går"
> John

Ja sådan bliver nyheder ved med at være aktuelle -hvis man ikke læser
overskriften - 10:39 - 04. feb. 2009 *SMIL*

per

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 13-02-09 12:24

Du skal så til gengæld lære at stille uret/datoen på din PC, så den ikke
sender indlæg ud i fremtiden....

Mvh. Peter

Fra : Thore Jensen

Dato : 13-02-09 23:43

John T. skrev:
> [...]
> han desuden fået taget sit kørekort tidligere. Det fremgår ikke, hvad bøden,
> der blev udskrevet, lød på. Men den har formentlig kunnet mærkes i

hahahaha....

Oplevede selv en "så kan han lære det situation" i sidste uge...
På landevejen mellem Jerslev og Brønderslev(den der går frederikshavn
til brønderslev). Der var faldet lidt sne om natten, som stadig lå på
vejbanen og det var særdeles glat
Jeg kører efter forholdene, da jeg bliver índhentet af en ældre BMW, som
straks bliver lagt ud til overhaling. Jeg når lige at tænke at han
kører vel hurtigt, især med brede fælge og sommerdæk, da den kommer i
slinger og truer gevaldigt med at ramme min bil. Jeg får dog bremset en
smule så jeg kommer bagved den anden bil og det lykkedes ham til sidst
at få hold på den. Sørme om så idioten ikke sætter farten op igen efter
han nu er kommet forbi - man skulle tro at slingeturen havde fået ham
til at sætte farten, men ak nej...
Da jeg så når ned til rundkørslen ved motorvej E39, kommer belønningen.
Tossen har også haft for meget fart rundt i rundkørslen og er kørt ind i
skiltet der hvor ham ville ud af rundkørlsen, endda i sådan en grad at
bilen hænger fast på skiltet. Fastisk ligger der stadig et pænt stykke
af kofangeren ved rundkørlsen .

Thore

Fra : MartinK

Dato : 14-02-09 23:47

"John T." <noname@pc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Og så havde han desuden fået taget sit kørekort tidligere. Det fremgår
> ikke, hvad bøden, der blev udskrevet, lød på. Men den har formentlig

Han manglede kun sprit.

Knud.