Hvilke kanaler sender Formel 1 i år ?
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 12-02-09 08:38

Hej guruer,

Er der nogen her som ved hvor det vil være muligt at se F1 i denne sæson ? -
viser TV2 stadigvæk ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Mikael

Dato : 12-02-09 01:20

On 12 Feb., 08:38, "Andreas M. Hansen" <nokk...@hotmail.com> wrote:
> Hej guruer,
>
> Er der nogen her som ved hvor det vil være muligt at se F1 i denne sæson ? -
> viser TV2 stadigvæk ?

Nej det gør TV2 desværre ikke

Det bliver en ny kanal der viser F1, en søsterkanal til TV3. Kanalen
hedder TV3 Puls og den går i luften dagen inden sæsonstart.

Så nu skal vi sikkert til at se F1 i 4:3 format afbrudt af reklamer,
kommentere af en fodboldkommentator. Jeg kan næsten ikke vente

Jeg må heller finde nogle alternativer, jeg kan godt nok ta RTL, men
de snakker jo tysk hele tiden :-/

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-09 15:48

>Så nu skal vi sikkert til at se F1 i 4:3 format afbrudt af reklamer,
>kommentere af en fodboldkommentator. Jeg kan næsten ikke vente

Det er den kendte fodboldkommentator Tom Kristensen som skal kommentere F1
på Puls , så vidt jeg har hørt.

/Allan

Fra : Mikael

Dato : 12-02-09 11:51

On 12 Feb., 15:48, "AW" <allan[snabela]malwis[prik]dk> wrote:

> Det er den kendte fodboldkommentator Tom Kristensen som skal kommentere F1
> på Puls , så vidt jeg har hørt.

Det er så ikke det jeg har hørt. Men jeg frygter stadig at det går med
F1 nu hvor TV3 skal stå for det, som det gik med DTC da Kanal 5
overtog, det blev simpelthen ikke værd at bruge tid på.
Det eneste gode sammenlignet med DTC udsendelserne på Kanal 5, er at
det ikke bliver TV3 der selv skal klippe det sammen.

Mikael

Fra : fagus

Dato : 12-02-09 23:03

vil 3-puls sende alle F1 løb eller ryger de over på en af de andre kanaler
som viasat har

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 13-02-09 11:05

Tak for jeres svar, så ser det jo ud til at jeg skal til at have kigget på
antenneforholdene, så det forhåbentlig blivert musigt at modtage RTL...

mvh

Andreas M. hansen