Kan man fjerne iDisk ?
Fra : Dude

Dato : 12-02-09 23:35

Jeg testede .Mac (og iDisk) i en periode, men endte med at beslutte at
jeg ikke havde tilstrækkelig brug for det.

Jeg har afmeldt .Mac og alt er fint, - men der er stadig et iDisk-symbol
på mit skrivebord. Hvordan fjerner jeg det?

Mvh
John

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-02-09 23:53

Dude <mail@*remove_this*johnkjoller.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har afmeldt .Mac og alt er fint, - men der er stadig et iDisk-symbol
> på mit skrivebord. Hvordan fjerner jeg det?

Har du prøvet at trække det i papirkurven? Jeg er .Mac-medlem, men jeg
har da ikke noget iDisk-symbol på skrivebordet, hvis ikke iDisk er
aktiveret.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 13-02-09 02:57

Dude wrote:
> [...]
>
> Jeg har afmeldt .Mac og alt er fint, - men der er stadig et iDisk-symbol
> på mit skrivebord. Hvordan fjerner jeg det?

Klik på skrivebordet og vælg 'Indstillinger' i Finder. Vælg fanebladet
'Indholdsoversigt' og fjern hakket ved iDisk. Luk indstillinger igen og
idisk skulle møj gjern' forsvinde fra skirivebordet...

mvh. Erik Rcihard

Fra : Dude

Dato : 13-02-09 14:02

Erik Richard Sørensen skrev:
> [...]
> 'Indholdsoversigt' og fjern hakket ved iDisk. Luk indstillinger igen og
> idisk skulle møj gjern' forsvinde fra skirivebordet...

John:
Det virkede desværre ikke. Det gjorde ingen forskel at fjerne hakket der.
Og jeg kan ikke trække den i papirkurv, eller skubbe den ud...
Jeg får ingen fejlmeddelelse når jeg prøver. Den gør det bare ikke.

Da jeg testede iDisk testede jeg også at køre backup af computeren, -
måske er der stadig et eller andet som forsøger at bruge min lokale iDisk?

Mvh
John