Running on empty
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 11-02-09 20:48

så kom den hjem fra UK - har lige genset den efter 18 år - jeg synes jo den
er skide go , men jeg har også en facinination og beundring for - hvad man
kalder "Helt almindelige Mennesker " om noget sådan findes - ?- som mit
store forbillede Ian Cutis ( se film "Control" ) sang : Jeg har ventet på en
guide til at vise min sensationerne ved en normal mand :)

så The BIg Chill i går aftes og nu tror jeg at jeg vil gå ind og gense -
Ordinary Peopel , en ældre kvalitets film der er kommet med danske subs -
jeg mener foriøvrigt det var den først Robert Redford instrurererede ..

Running empty er ikke som sådan en stor film - men på forunderlig vis så
synes jeg at det er netop det er dens styrke - uden samligning i øvrigt der
tænker jeg på Johnny & Franky en anden af mine favoritter - Hvor Al Panchino
og Michelle Pfeiffer præstere en formidabel præstation ( spørgsmålet er om
de nogen sinde har gjort andet :) ? ) i en lille men go film.

Mv.
BMM