24 - Redemption
Fra : Steen

Dato : 10-02-09 16:49

Er det "bare" en Jack Bauer snack inden næste sæson, eller?

Så vidt jeg ved, er det en 2-timers special, der kun kommer på dvd

Fra : Mads

Dato : 10-02-09 19:17

On Tue, 10 Feb 2009 16:49:08 +0100, Steen <isteen+usenet@gmail.com>
wrote:

>Er det "bare" en Jack Bauer snack inden næste sæson, eller?
>
>Så vidt jeg ved, er det en 2-timers special, der kun kommer på dvd

Ja, det er en film der binder sjette og syvende sæson sammen.
Den er ikke strengt nødvendig for syvende sæson, men forklarer
dog hvorfor denne starter med at Jack er i retten. Man får også
lidt at vide om nogen personer der spiller en ret stor rolle i syvende
sæson. ( så har jeg vist ikke afsløret for meget )

mvh Mads

Fra : PerX ...

Dato : 10-02-09 20:23

In article <4991a1f4$0$90270$14726298@news.sunsite.dk>,
isteen+usenet@gmail.com says...
> Er det "bare" en Jack Bauer snack inden næste sæson, eller?
>
> Så vidt jeg ved, er det en 2-timers special, der kun kommer på dvd

Du kan se det som en slags "pilot" for en ny serie som hedder 24 :)

Om man har set noget inden er ikke så relevant, men denne her sætter
ting om som sæson 7 kommer til at handle om.

Fra : Ulrik

Dato : 10-02-09 21:57

Steen wrote:
> Er det "bare" en Jack Bauer snack inden næste sæson, eller?
>
> Så vidt jeg ved, er det en 2-timers special, der kun kommer på dvd

TV2 Norge, der lige er gået i gang med at vise 7. sæson, viste
"Redemption" lige før, de startede på sæsonen.
Man KAN godt se 7. sæson uden at have set "Redemption", men der er mange
ting, man vil forstå meget bedre, hvis man har set den.

Mvh
Ulrik

Fra : Steen

Dato : 10-02-09 22:28

On 2009-02-10 21:57:28 +0100, Ulrik <you.dont@need.it> said:

> [...]
> Man KAN godt se 7. sæson uden at have set "Redemption", men der er
> mange ting, man vil forstå meget bedre, hvis man har set den.

Jeg takker for alle uddybende svar

Fra : Søren Blom

Dato : 11-02-09 01:17

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev

> Jeg takker for alle uddybende svar

Der findes også en forsmag på 7. sæson på 17 minutter, som du nok kan finde
online, filen hedder 24.s07.preview by ucm.avi, kender ikke lige til den
film der snakkes om i tråden.

--
God fornøjelse

Søren Blom
soren@blom.dk
email med spamfiler, besvares ikke

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-02-09 02:12

On Feb 10, 9:57 pm, Ulrik <you.d...@need.it> wrote:

> [...]
> Man KAN godt se 7. sæson uden at have set "Redemption", men der er mange
> ting, man vil forstå meget bedre, hvis man har set den.

Vil den ødelægge 6. sæson hvis man ikke har nået at se den endnu ?

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Ulrik

Dato : 11-02-09 19:52

Christian B. Andresen wrote:

> Vil den ødelægge 6. sæson hvis man ikke har nået at se den endnu ?

Nej, det mener jeg ikke, den gør.

Enjoy
Ulrik