Pris på vinduespudsning
Fra : Thomas

Dato : 11-02-09 19:26

Hej NG

Jeg sender her en forespørgsel fra min den gamle:

Hvad kan man regne med er normalprisen, for at få pudset vinduer af en
"lokal" vinduespudser ? (der er tale om udvendig pudsning / vask, i stå
højde) Han har altid klaret det selv, men kan ikke mere....... og fra mig
skal han nok ikke regne med den store hjælp.... har masser tilgode at pudse
selv ;) (spøg til side, og gør meget for ham, men pudse vinduer, det
gider jeg satme ikke)

På forhånd tak

Thomas

Fra : Max

Dato : 11-02-09 19:38

Hej Thomas

> Hvad kan man regne med er normalprisen, for at få pudset vinduer af en
> "lokal" vinduespudser ? (der er tale om udvendig pudsning / vask, i
> stå højde) Han har altid klaret det selv, men kan ikke mere.......

Jeg giver 75 kr. for en bungalow med vinduer i to højder, hvor stige
er nødvendig til de øverste.

--
Mvh Max

Fra : Thomas

Dato : 11-02-09 19:37

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote in message
> Hej NG
>

> Jeg sender her en forespørgsel fra min den gamle:
>
> Hvad kan man regne med er normalprisen, for at få pudset vinduer af en
> "lokal" vinduespudser ?

og vi befinder os i Odense, hvis det svinger over landet

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-02-09 19:47

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> writes:

> [...]
> skal han nok ikke regne med den store hjælp.... har masser tilgode at pudse
> selv ;) (spøg til side, og gør meget for ham, men pudse vinduer, det

Jeg synes at have set priser mellem 80 og 130 kroner for et parcelhus
i Århus-området. Mon ikke det er noget tilsvarende i Odense?

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : TG

Dato : 11-02-09 12:59

On Feb 11, 7:26 pm, "Thomas" <bambanosFJ...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Hvad kan man regne med er normalprisen, for at få pudset vinduer af en
> "lokal" vinduespudser ?   (der er tale om udvendig pudsning / vask, i stå

Vi giver 110 kr. for "20-24 vinduer" hvor alt kan nås uden stiger el.
lign. (Køge)
/TG

Fra : Heidi

Dato : 11-02-09 21:00

Thomas wrote:
> [...]
> tilgode at pudse selv ;) (spøg til side, og gør meget for ham,
> men pudse vinduer, det gider jeg satme ikke)

Vi giver 120 kr. pr. gang for et parcelhus med 10 normale vinduer, et
stort vinduesparti og to terrassedøre. Det er i Viborg området.

--
Heidi

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 11-02-09 21:44

Thomas wrote:

> Hvad kan man regne med er normalprisen, for at få pudset vinduer af en
> "lokal" vinduespudser ?

Du skulle måske overveje at bede om at priser oplyses med eller uden moms.

Mvh. Jørgen

Fra : Per H

Dato : 11-02-09 21:57

On Wed, 11 Feb 2009 19:26:24 +0100, "Thomas"
<bambanosFJERN@hotmail.com> skrev:

> [...]
>
>Hvad kan man regne med er normalprisen, for at få pudset vinduer af en
>"lokal" vinduespudser ? (der er tale om udvendig pudsning / vask, i stå

Jeg gir 110 kr. for et parecelhus, incl moms,

per

Fra : Thomas

Dato : 12-02-09 05:01

"Per H" <tramanden@gmail.com> wrote in message

> Jeg gir 110 kr. for et parecelhus, incl moms,
> --
>
> Mvh
>
> per

Tak til jer alle for svarene. Det lader til at være nogenlunde ens.
Personligt troede jeg det ville ligge højere. Han har dog en del
udestuevinduer oven i hatten, men nu ved man da så nogenlunde hvad man kan
regne med, så man ikke bliver "tørret"

Mvh

Thomas

Fra : Leif Neland

Dato : 17-03-09 12:51

Per H skrev:

> Jeg gir 110 kr. for et parecelhus, incl moms,

250kr for 21 vinduer, heraf 4 på 1.sal i gavl og 4 i tag.

Pr side, altså 250 inde og 250 ude.

Odense SØ.

Leif

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-02-09 08:36

On 12 Feb., 05:01, "Thomas" <bambanosFJ...@hotmail.com> wrote:

> Tak til jer alle for svarene.  Det lader til at være nogenlunde ens.
> Personligt troede jeg det ville ligge højere.

Ja men det er noget med at der gives tilskud til sådan noget arbejde
igennem staten ellers kan det vel aldrig kunne lade sig gøre med
mindre de tager hele villakvatere og ikke skal køre land og rige
rundt.

Fra : Holst

Dato : 12-02-09 16:50

Bjarke Hansen wrote:

> [...]
> igennem staten ellers kan det vel aldrig kunne lade sig gøre med
> mindre de tager hele villakvatere og ikke skal køre land og rige

Tilskud ved jeg ikke noget om.

Men jeg ved, at nogen af dem vist sørger for, at tilrettelægge deres
arbejde, så de en dag tager kunder i samme område, næste dag i et andet
område ...

Fra : Max

Dato : 12-02-09 16:54

Hej Bjarke

> Ja men det er noget med at der gives tilskud til sådan noget arbejde
> igennem staten ellers kan det vel aldrig kunne lade sig gøre med

Tilskud til den slags bortfaldt for flere år siden.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-09 15:15

Prøv og få nogle tilbud fra nogle forskellige de svinger ligeså meget i pris
som dollaren. Jeg er selv vinduespudser og det kommer an på hvilken type
vinduer der er tale om. et alm. Vindue koster vel en 5 kr stykket mens
vinduer med sprosser hvor der skal tørres vand op er dyrere på grund af at
det tager længere tid og pudse, Det kan også spille ind på prisen om man vil
være fast kunde dvs. typisk en gang om mdr eller hver 2 mdr.

Fra : TT

Dato : 17-02-09 11:07

"Jacob B. Hansen" <jacob.bh(snabela)mail.dk> wrote in message
> [...]
> af at det tager længere tid og pudse, Det kan også spille ind på prisen om
> man vil være fast kunde dvs. typisk en gang om mdr eller hver 2 mdr.

Jeg har 118 vindues flader i mine sprosse vinduer i stueplan gange 2, ind og
udvendigt. Bor i udkanten af KBH (2700), vil gerne have dem pudset hver
anden/tredje måned. Nogle der har erfaringer eller kan henvise til en.

-Torben

Fra : N/A

Dato : 12-02-09 16:50

Fra : ulla.a67@gmail.com

Dato : 11-03-09 09:48

Personligt får jeg pudset mine vinduer via et firma der hedder puds-og-
poler.dk
Det koster ikke alverden og det er en ung flink fyr der kører det.
Han har aldrig brændt mig af og overholder tiderne, som er noget helt
nyt for mig, der ellers har prøvet mange ustabile vinduespudsere
gennem tiden
Men I kan jo prøve at ringe til ham.
Hjemmesiden er http://www.puds-og-poler.dk