Hjerteranke
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-02-09 19:04

Hej

Jeg har en hjerteranke, som mere eller mindre har passet sig selv
nogle år. Den har da fået lidt vand i ny og næ, men det er også det. I
går ville jeg så sætte den over i en anden skjuler og nede i den
plastikpose skjuleren var foret med fandt jeg en del sjove ting. Er
der nogen der kan fortælle mig hvad det er?

Der er den store knold på de første billeder, der er et par mindre af
samme slags. Jeg antager at det er en form for rodknold. Vil de skyde
og danne flere hjerteranker, hvis jeg stopper dem i noget jord?

På både det første og de to sidste kan man se noget jeg tror er frø.
Er det korrekt?

Bør jeg klippe nogle af alle de runde dimser af eller skal jeg bare
lade det hel være som det er?

http://trinekc.dk/Billeder/Hjerteranke/

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde