Gran eller fyr til en grillhytte
Fra : Jørgen

Dato : 11-02-09 18:04

Jeg er i færd med at indkøbe en grillhytte, som skal opstilles på en
sommerlejr.

Mange af modellerne er af fyr, mens andre er af gran. Jeg har læst om
forskellene mellem de to træsorter her:
http://www.goerdetselv.dk/Crosslink.jsp?a=6553&d=1104
- og da der jo i sagens natur er tag på hytten kan jeg vel kunne sige, at
træet er under et halvtag.

Er der andre betragtninger, end dem som står hos goerdetselv jeg bør være
opmærksom på.

Grillhytten jeg aktuelt har i tankerne er denne:
http://www.ultimatemarket.com/PublishedService?file=page&pageID=9&groupID=470&action=viewPromotion&itemcode=20000

Jeg er ikke besnæret at salgsgassen om få på lager osv, men prisen er
tiltalende, og har været det i flere år.

- jørgen