Billig lysterapilampe - hvor?
Fra : Gainsbourg

Dato : 11-02-09 16:22

Jeg har hørt at man kan få billige lysterapilamper til omkring 300 kr i
nogle supermarkeder. Er der nogen der kender et konkret supermarked der
ligger inde med dem? (Det er en lille gave til en bekendt og skal derfor
ikke være den store investering...).

Helst i indre København/Brokvarterene...

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Preben Andersen

Dato : 11-02-09 22:04

"Gainsbourg" <FJERNDETTEGainsbourg.ng@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> nogle supermarkeder. Er der nogen der kender et konkret supermarked der
> ligger inde med dem? (Det er en lille gave til en bekendt og skal derfor

For kr. 300,- får du ikke noget, der duer. Prøv at søge på Google.
Du skal regne med kr. 1200-2000, men det er jo nok for meget til din
bekendte
Preben
Slet SLETDETTE hvis du skriver direkte til mig.

Fra : Gainsbourg

Dato : 12-02-09 00:04

> For kr. 300,- får du ikke noget, der duer. Prøv at søge på Google.

Er der da nogen stor forskel på de dyre og de billige? Ville tro at 10.000
lux var 10.000 lux...?

> Du skal regne med kr. 1200-2000, men det er jo nok for meget til din
> bekendte

Ja, det er nok lidt mere end jeg vil bruge på en gave til en kollega, når
det hverken er jul eller fødselsdag...

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Lars Clement

Dato : 12-02-09 10:40

Har selv en Beurer til 600 kr. Den virker ok. Det er nemlig lux mængden der
tæller !

--
Venligst

Lars Clement
indsætmitefternavn@hejlsnet.dk

Fra : Max

Dato : 12-02-09 11:08

Hej Lars

> Har selv en Beurer til 600 kr. Den virker ok. Det er nemlig lux
> mængden der tæller !

Har lystemperaturen ingen indflydelse ?

--
Mvh Max