Chili
Fra : S.B.

Dato : 10-02-09 23:56

Hvad var det nu det hed det gartneri på Sjælland der handler med frø til
chiliplanter?
Har tabt linket efter en uforudset formatering

Søren

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 11-02-09 09:14

S.B. wrote:
> Hvad var det nu det hed det gartneri på Sjælland der handler med frø
> til chiliplanter?
> Har tabt linket efter en uforudset formatering
>
> Søren

Toftegaard

http://www.gartneri-toftegaard.dk/main-default.asp

Fra : Bjarne K.

Dato : 11-02-09 10:51

"3140 Abildgaard" <FJERNbjorgheim@mail.dk> wrote in message

> http://www.gartneri-toftegaard.dk/main-default.asp
>
> --

Det er nok mig der er blind, men hvor dævlen bestiller man frø ?, eller det
er måske kun via deres offline butik ?

Bjarne K.

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 11-02-09 11:25

Bjarne K. wrote:
> Det er nok mig der er blind, men hvor dævlen bestiller man frø ?,
> eller det er måske kun via deres offline butik ?

Dunno. Plejer at bruge South Devon Chili Farm, når jeg selv løber tør for
frø.
http://www.southdevonchillifarm.co.uk/

Fra : ebbe hansen

Dato : 11-02-09 13:29

On Wed, 11 Feb 2009 11:25:14 +0100, "3140 Abildgaard"

http://www.primafroe.dk/de er billige
mvh Ebbe

Fra : Bjarne K.

Dato : 11-02-09 13:49

"ebbe hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> wrote in message

> http://www.primafroe.dk/de er billige
> mvh Ebbe

Tak for alle links. Nu ville jeg grov gerne have haft haft nogle Habanero
Dulce og Rocoto, så hvis der er nogle der ligger inde med andre links til
andre online frø butikker (helst i EU), så kom frisk.

Og undskyld til Søren, hvis det ser ud som om, jeg er ved at highjacke hans
tråd.

Bjarne K.

Fra : reinholt

Dato : 11-02-09 15:22

http://www.bh-froe.com/ZC/index.php?main_page=index

her finder du alt i chilli-frø samt andet godt til haven
/re
John