Nye EU nr plader...er de indført?
Fra : Tom

Dato : 10-02-09 19:45

Er EU nr plader kommet til danmark eller ikke endnu?

Har stadig ikke set en eneste bil med dem, men bor også i udkanten af
landet.

--
Tom

Fra : Henning

Dato : 10-02-09 19:58

Nej - http://www.eu-oplysningen.dk/spsv/off/alle/eu-nrplade/

Fra : Lund

Dato : 10-02-09 20:52

Det kunne være fint hvis de kommer i samme størrelse som de tyske plader...

Fra : Knut

Dato : 10-02-09 20:35

Heldigvis er man ikke begyndt at sætte disse rædselslogoer på.

Knut

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 10-02-09 12:54

On 10 Feb., 19:44, "Tom" <christen...@bigfoot.com> wrote:
> Er EU nr plader kommet til danmark eller ikke endnu?
>
> Har stadig ikke set en eneste bil med dem, men bor også i udkanten af
> landet.

Hvorfor har Norge indført dem??????????????????????????

De er da ikke i EU

Mig slet ikke forstå ?????????????

Benny

Fra : -= JF =-

Dato : 10-02-09 22:14

<hojvaelde@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvorfor har Norge indført dem??????????????????????????
Det har de heller ikke!
En blå klat i pladens venstre side gør det ikke til en EU-plade.

> De er da ikke i EU
Det kan så godt være en af de ting der ligger til grund for at de ikke har
indført dem.

> Mig slet ikke forstå ?????????????
Og mig slet ikke forstå hvad den latterlige bunke spørgsmålstegn skal gøre
godt for.

--
Mvh. John

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 10-02-09 14:29

On 10 Feb., 22:14, "-= JF =-" <inva...@invalid.invalid> wrote:

> Det har de heller ikke!
> En blå klat i pladens venstre side gør det ikke til en EU-plade.

Jeg har set dem på nært hold i Norge for et par dage siden. De er
altså lavet helt som EU plader. Der står bare et N der.

Benny

Fra : Jørgen L.

Dato : 10-02-09 22:33

> [...]

> Jeg har set dem på nært hold i Norge for et par dage siden. De er
> altså lavet helt som EU plader. Der står bare et N der.

Hej Benny

N med en ring af gule stjerner rundt om ?

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD

Fra : Jørgen L.

Dato : 10-02-09 22:35

http://www.eu-stickers.dk/

Fra : -= JF =-

Dato : 10-02-09 22:42

<hojvaelde@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg har set dem på nært hold i Norge for et par dage siden. De er
> altså lavet helt som EU plader. Der står bare et N der.

Så har du ikke kigget godt nok efter
Der er det blå felt i pladens venstre side, og i feltet er der en N og det
norske flag - men ingen EU-stjerner.
Se evt. her:
http://media.aftenposten.no/archive/00883/_tittel_jpg_883801a.jpg

--
Mvh. John

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 10-02-09 14:36

On 10 Feb., 22:32, Jørgen L. <Noem...@noemail.invalid> wrote:
> <hojvae...@gmail.com> skrev i meddelelsennews:60b510d7-2032-44dd-954b-afaae08acc58@l16g2000yqo.googlegroups.com...

> Hej Benny
>
> N med en ring af gule stjerner rundt om ?

Av. der fik du mig. Den ring er jeg sku lidt i tvivl om. Er det
grænseplader?

Benny

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-02-09 22:39

hojvaelde@gmail.com skriver:

> Av. der fik du mig. Den ring er jeg sku lidt i tvivl om. Er det
> grænseplader?

Nej, det er EU stjerner....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 10-02-09 23:54

On Tue, 10 Feb 2009 11:54:26 -0800, hojvaelde wrote:

> Hvorfor har Norge indført dem??????????????????????????
>
> De er da ikke i EU
>
> Mig slet ikke forstå ?????????????
>
> Benny

Det er ligesom Strindberg sagde om mænd og ægteskaber (samme kan i øvrigt
sige om rotter og Panum instituttet):

Dem der er indenfor drømmer om at komme ud og de der er udenfor drømmer om
at komme ind.

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 10-02-09 16:30

On 10 Feb., 23:53, Peter Dalgaard <p.dalga...@biostat.ku.dk> wrote:

> [...]
> sige om rotter og Panum instituttet):
>
> Dem der er indenfor drømmer om at komme ud og de der er udenfor drømmer om

Så sandt så sandt.

Benny

Fra : Elmer Fjort

Dato : 11-02-09 01:42

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Er EU nr plader kommet til danmark eller ikke endnu?
>
> Har stadig ikke set en eneste bil med dem, men bor også i udkanten af
> landet.

Jeg har så set en enkelt bil med 1 EU plade og en "alm"
Reg nr. var YM........ så det var nok en erstatningsplade.

Det så lidt underligt ud, troede først at det var en polakbil.

Bilen blev spottet i udkanten af KBH

Elmer

Fra : Jørgen L.

Dato : 11-02-09 01:52

> Jeg har så set en enkelt bil med 1 EU plade og en "alm"
> Reg nr. var YM........ så det var nok en erstatningsplade.
>
> Det så lidt underligt ud, troede først at det var en polakbil.
>
> Bilen blev spottet i udkanten af KBH
tror du ikke at det var et klistermærke ?
http://www.eu-stickers.dk/

Fra : Elmer Fjort

Dato : 11-02-09 12:06

"Jørgen L." <Noemail@noemail.invalid> skrev i en meddelelse

> tror du ikke at det var et klistermærke ?
> http://www.eu-stickers.dk/

Tallene på pladen var som på alle andre nye plader, hvor der er lavet plads
til EU mærket.
Men derfor kan det da godt være at han selv havde sat mærket på.
Nu var det jo ikke ligefrem muligt at kontrollere det.

Elmer

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 11-02-09 22:42

On Wed, 11 Feb 2009 18:51:09 +0100, Brian H wrote:

> "Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i meddelelsen

> Der passer jo ikke rigtigt på Danmark.

I februar ikke? Været i lufthavnen for nylig?