Bravotours erfaringer
Fra : Henrik Madsen

Dato : 09-02-09 21:56

Hej

Er der nogen der har nogle erfaringer med bravo tours.

Vi kigger lidt på en rejse sydpå hvor der er lidt varmere end her og
deres priser er rimeligt gode.

Dog har vi nu opdaget at de priser de reklamerer med i aviserne ikke
inkluderer almindelige ting såsom lufthavnsafgifter og transport fra
lufthavnen til hotellet og retur.

Er det ikke kotume at den slags ting som man ikke reelt kan vælge fra
skal være inkluderet i prisen ?

Man bliver jo lidt nervøs når deres "all inclusive" rejser alligevel
ikke er med alt inkluderet i prisen.

Henrik Madsen

Fra : E.

Dato : 10-02-09 00:01

Det er en del år siden jeg rejste med dem.
Hvad angår lufthavnsafgifter vil jeg mene at det skal være med i prisen, men
ikke sikker.
Angående transport fra lufthavnen til hotellet og retur, er tilvalg hos 95%
af selskaberne, ( en del lejer bil el tager selv en taxi i dag, jeg gør det
selv og ikke at forglemme den lokale bus som også mange bruger. Hvad der er
sparet er tjent ) så det kan du ikke sige noget til.

Ebbe

Fra : Keld Westergaard Bør~

Dato : 10-02-09 18:32

Jeg har rejst et par gange med Bravotours; sidst i 2008, hvor turen gik til
Azorerne. Jeg fik hvad jeg havde betalt for, og var ganske godt tilfreds med
bureauet.

Dog havde Bravotours en enkelt svipser. På en af de tilbudte udflugter,
havde bureauet incorporeret et menuvalg, hvis kvalitet ikke stod mål med den
i øvrigt pæne standard.

Fra : Kaj Larsen

Dato : 11-02-09 08:41

Hejsa

Var i Tunesien med Bravo Tours jul/nytår 08/09, ingen problemer, og vi
bookede en uge før afgang.
Havde en god tur og vores fornemmelse var at det var kompetente guider.

Kaj Larsen