"Opskrift" på fuglekasser
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 08-02-09 09:36

Er der nogen af jer der ligger inde med en god enkel "opskrift" på
fuglekasser. Jeg vil sammen med ungerne lave et par stykker og leder derfor
efter en tegning eller en god målsat beskrivelse, der vil kunne bruges. Jeg
er primært ude efter dem til de mindre fugle, dvs. spruve, musvitter o.lign.
De "opskrifter" jeg har fundet på nettet indeholdt ikke deciderede mål, men
mere en beskrivelse, og jeg ville gerne have en med konkrete mål.

mvh

Lars

Fra : Simon

Dato : 08-02-09 09:42

Lars Thomsen Nielsen skrev:
> [...]
> De "opskrifter" jeg har fundet på nettet indeholdt ikke deciderede mål, men
> mere en beskrivelse, og jeg ville gerne have en med konkrete mål.

Kan denne bruges?
http://www.netbiologen.dk/zoologi/fuglekasse.htm

mvh
simon

Fra : Simon

Dato : 08-02-09 09:45

Simon skrev:

> Kan denne bruges?
> http://www.netbiologen.dk/zoologi/fuglekasse.htm
>
> mvh
> simon
lige een mere
http://www.skoleniskoven.dk/default.asp?m=17&a=1173
/simon

Fra : Andersen [3650]

Dato : 08-02-09 09:46

Efter mange tanker skrev Lars Thomsen Nielsen:
> [...]
> De "opskrifter" jeg har fundet på nettet indeholdt ikke deciderede mål, men
> mere en beskrivelse, og jeg ville gerne have en med konkrete mål.

http://www.dof.dk/sider/index.php?option=com_content&task=view&id=63&Itemid=89
http://www.atoz.dk/MainPage.asp?MenuID=Dyr_i_haven

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 09-02-09 21:08

Lars Thomsen Nielsen skrev:

> Er der nogen af jer der ligger inde med en god enkel "opskrift" på
> fuglekasser.

Her er et website, hvor der gives anvisninger på hjemmelavede
fuglekasser. Selv om sitet ikke er opdateret i 10 år, er det
stadig brugbart

Her Golles tegninger på fuglekasser:
http://home10.inet.tele.dk/golles/fugle/fuglekasser/index.html

--
Svend Erik

Fra : bethomsen@gmail.com

Dato : 27-02-09 05:34

On 8 Feb., 09:35, "Lars Thomsen Nielsen" <l...@EraseThisflexcom.dk>
wrote:
> [...]
> De "opskrifter" jeg har fundet på nettet indeholdt ikke deciderede mål, men
> mere en beskrivelse, og jeg ville gerne have en med konkrete mål.

Her er hvad du skal bruge: www.fuglevaernsfonden.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=193&Itemid=247
- 12k

mvh Bjørn