hvad er det mærkeligste...
Fra : Sabina H.

Dato : 09-02-09 22:21

har lige fundet på noget underholdning til os når vi keder os lidt*G*
en ny leg..... som hedder...

hvad er det mærkeligste....

så kan man sætte handlinger efter.... feks

hvad er det mærkeligste din kat drikker?
hvad er det mærkeligste din kat spiser?
hvad er det mærkeligste din kat stjæler?
hvad er det mærkeligste din kat leger?
hvor er det mærkeligste sted din kat sover?

find selv på flere*G*

--
Knus,
Sabina

Fra : Sabina H.

Dato : 09-02-09 22:24

"Sabina H." <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> har lige fundet på noget underholdning til os når vi keder os lidt*G*
> en ny leg..... som hedder...
>
> hvad er det mærkeligste....
>
> så kan man sætte handlinger efter.... feks

ja, jeg må jo også hellere komme med bud*G*

> hvad er det mærkeligste din kat drikker?

min ene hankat drikker vand af vandhanen - ikke vildt mærkeligt men stadig
;)
min ene hunkat drikker kolde kopper med cafelatte med sukker ;)

> hvad er det mærkeligste din kat spiser?

hmmm - osterejer ;)

> hvad er det mærkeligste din kat stjæler?

gavebånd....

> hvad er det mærkeligste din kat leger?

tagfat med vores husspøgelse*G*
eller jagt igennem vinduet ;)

> hvor er det mærkeligste sted din kat sover?

aner det virkeligt ikke, for en af mine katte kan ganske enkelt forsvinde,
og jeg VED ikke hvor han sover ;)

--
Knus,
Sabina

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 09-02-09 22:43

> hvad er det mærkeligste din kat drikker?
på det punkt er de kun til vand :)

> hvad er det mærkeligste din kat spiser?
Miver elsker flødebolleskum og smørkarameller, Freddie er vild med Buko
ananasflødeost og osterejer:o
Begge elsker saucen fra makrel i tomat, ikke makrellen.

> hvad er det mærkeligste din kat stjæler?
Det er de vist for gamle til, de sover mest :)

> hvad er det mærkeligste din kat leger?
Trods snart 10 år, opdager Miver stadigvæk sin hale ind imellem, så flipper
hun helt ud *skøre kegle*
Begge elsker at lege med laserlys, de skal bare høre nøgleringen rasle, så
står de så klar (der er laserlys i den forståes)

> hvor er det mærkeligste sted din kat sover?
Ja, bare jeg vidste det, for Freddie forsvinder også ind imellem, jeg
forstår det ikke for SÅ meget plads har jeg heller ikke *g*

Tak Sabine - det var ret sjovt :)
Jeg er forbløffet over din kat drikker latte *g*

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

restsalg på http://choco.dk (Summerbird Chokolader)

Fra : Sabina H.

Dato : 09-02-09 23:08

"Heidi, Miver, Mulle og BajseLejse's mor" <zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com>
wrote in message news:gmq81u$308t$1@newsbin.cybercity.dk...

> Tak Sabine - det var ret sjovt :)
> Jeg er forbløffet over din kat drikker latte *g*

hehe det var faktisk pga det jeg kom til at tænke på det her*G*
havde glemt at bære min kop ud efter i morges, og så sidder kræet her ved
siden af mig med næsten helt nede i den og lapper i sig*G* det skal siges at
det jo er en perser, så det ser RET sjovt ud, når hele ansigtet forsvinder
ned i en kop ;)
--
Knus,
Sabina

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 10-02-09 00:58

"Sabina H." <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> siden af mig med næsten helt nede i den og lapper i sig*G* det skal siges
> at det jo er en perser, så det ser RET sjovt ud, når hele ansigtet

Bølle elsker at drikke min efterladte kolde the med mælk, og hvis der kun er
en sjat i bunden af kruset, dypper han sin ene forpote i kruset og slikker
theen af poten, ret opfindsomt, synes jeg.

Lulu følges med mig ud på badeværelset, og når jeg forlader brusenichen
efter badet, går hun straks ind og begynder at drikke vandet fra gulvet, så
jeg er altid meget omhyggelig med at få skyllet al sæbeskummet af gulvet,
før jeg åbner døren for hende til brusenichen.
De er nu sjove, de katte.

venlig hilsen, Anelise

Fra : oz3bto

Dato : 10-02-09 01:53

> [...]
>
> hvad er det mærkeligste....
>
> så kan man sætte handlinger efter.... feks
>
> hvad er det mærkeligste din kat drikker?

Cola..Helst frisk skænket

> hvad er det mærkeligste din kat spiser?

Rundstykke .. Sammen med hunden

> hvad er det mærkeligste din kat stjæler?

Mobiltelefoner hundens godbidder sko strømper.. ca alt han kan slæbe af med

> hvad er det mærkeligste din kat leger?

Hus spøgelset .. Og det er dem begge der kan se den og det går vildt for sig
Stumpen har så også hang til at bruge hunden som boksebold

> hvor er det mærkeligste sted din kat sover?

Mærkeligste må være inde i betrækket på en dyne
Mest brugte er foran brændeovnen..Så tæt på som muligt

> find selv på flere*G*
>
> --
> Knus,
> Sabina

Mærkeligste vane .. Stumpen VIL med i bad

Pomfritter er bedere som kylling

Fra : Studo

Dato : 10-02-09 05:56

Den Mon, 09 Feb 2009 22:21:20 +0100 skrev Sabina H.:

> hvad er det mærkeligste din kat drikker?
Ser ham sjældent drikke. Men vand _skal_ enten komme fra regntønden eller
vandhanen i badeværelset. Ellers er det ikke .... øeh, vand?

> hvad er det mærkeligste din kat spiser?
Friskkogt frisk majs. Det bliver nappet fra tallerkenen ved meget kort
tids uopmærksomhed. Så der koges altid rigeligt.

> hvad er det mærkeligste din kat stjæler?
Lightere... åbenbart et kanon stykke legetøj. Kattelegetøj er kedeligt,
medmindre der er en til hive i den anden ende.

> hvad er det mærkeligste din kat leger?
Det skal jeg så til at genfinde. Han er blevet enormt legesyg de sidste
par uger, der er nok for lidt at jage udenfor lige nu. Har sørget for at
købe over nettet, så der er noget papkasse.

> hvor er det mærkeligste sted din kat sover?

Havde sofaen stående frit på et tidspunkt. Sådan en 5-6 kg huskat der
hænger på maven med benene strittende ud til siden henover ryglænet ser
sjovt ud.

Fra : Tina Andersen

Dato : 10-02-09 09:52

> hvad er det mærkeligste din kat drikker?

Prinsessen drikker kun vand. Andy holder meget af Mathilde
cacaoskummetmælk (nej, det er ikke giftigt, da chokoladeindholdet, og
dermed også theobrominindholdet, er nærmest ikke-eksisterende i den 1/4
dl han drikker)

> hvad er det mærkeligste din kat spiser?

Andy: Honningmelon. Kolde pandekager med sukker, hvor sukkeret er smeltet.
Nanna: Bart rugbrød uden noget, og gerne groft. Hvidkål. Persille.

> hvad er det mærkeligste din kat stjæler?

Andy stjæler marsvinenes hø.
Nanna stjæler alt hun kommer i nærheden af... I disse dage er vatpinde i
høj kurs, og hun har fundet ud af, hvordan man løfter låget på
skraldespanden på toilettet og stjæler vatpindene. Nu er det slut med
vatpinde i dén skraldespand.

> hvad er det mærkeligste din kat leger?

Ettagfat og jorden er giftig - samtidig.

> hvor er det mærkeligste sted din kat sover?

Mærkeligt og mærkeligt... Andy tager selv tæppe på, når der er lidt
koldt i lejligheden, eller han gerne vil være lidt i fred for killemitten.
Nanna sover gerne på min skulder, når jeg ligger på siden.

Med venlig hilsen
Tina Andersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 10-02-09 14:13

"Sabina H." <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> hvad er det mærkeligste din kat spiser?
Kolde udkogte gulerødder!!

> hvad er det mærkeligste din kat leger?
Tagfat oven i alle mine sko ude i entreen. Så der er sko over det hele. Og
så forsøger han nogen gange at kravle ned i en sko (Og så store fødder har
jeg altså ikke)

> hvor er det mærkeligste sted din kat sover?
Oven på min hofte, når jeg ligger i sofaen.

VH Pernille og Missen (Rød perser med det fornemme navn: Repeat
et-eller-andet)

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 12-02-09 14:56

Hm.... udkogte broccoli er åbenbart oxo lækkert? Skøre kat

VH Pernille

Fra : ager

Dato : 10-02-09 17:05

"Sabina H." <sabina@mandezonen.dk> skrev i meddelelsen

> har lige fundet på noget underholdning til os når vi keder os lidt*G*
> en ny leg..... som hedder...
>
> hvad er det mærkeligste....

kanon! (-;

> hvad er det mærkeligste din kat drikker?

hmmm raggierne drikker kun vand fra den rindende hane

> hvad er det mærkeligste din kat spiser?

Det er kun Harald der spiser andet end kattemad, men han er så heller ikke
kræsen.. men en skive pålæg, skinke fx. ynder han at stikke af med når jeg
smører madpakker..

> hvad er det mærkeligste din kat stjæler?

Harald stjæler alt hvad han finder spiseligt.. raggierne er velopdragne *G*

> hvad er det mærkeligste din kat leger?

tagfat med hundenene

> hvor er det mærkeligste sted din kat sover?

ja, hvis bare jeg kunne finde det...
ellers i bunke sammen med hundene foran brændeovnen

Mvh. Marie

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-02-09 15:25

"Sabina H." <sabina@mandezonen.dk> writes:

> hvad er det mærkeligste din kat spiser?

Nu har mine forældre ikke en kat, men en hund hvis absolutte
favoritmad er kål. I alle afskygninger. Cole slaw, kogt hvidkål,
rosenkål, råkostsalat, brunkål, kålsuppe - you name it - he loves it.

Mærkelige dyr.

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Allan G

Dato : 12-02-09 15:33

> [...]
> hvad er det mærkeligste din kat stjæler?
> hvad er det mærkeligste din kat leger?
> hvor er det mærkeligste sted din kat sover?

Ukogt spaghetti helt fra en uåbnet pose, Se det er hele 3 ting

Det er åbentbart rigtigt sjovt at fiske sådan en tør pind ud af posen man
lige har flenset.

Mvh Allan

Fra : Allan G

Dato : 12-02-09 16:16

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Ukogt spaghetti helt fra en uåbnet pose, Se det er hele 3 ting
>
> Det er åbentbart rigtigt sjovt at fiske sådan en tør pind ud af posen man

Nåe ja det der med gemmestedder, jeg har flerer gange prøvet at gå haven
efter for at finde en kat, Derefter kigge på hegn for at finde huller,
hvorpå jeg giver op, og ser at den sidder i havedøren, og kigger ud på mig
for at se hvad jeg har gang i, Hehe

Mvh Allan

Fra : Stig Johansen

Dato : 12-02-09 20:28

Allan G wrote:

> [...]
> efter for at finde en kat, Derefter kigge på hegn for at finde huller,
> hvorpå jeg giver op, og ser at den sidder i havedøren, og kigger ud på mig

Hehe - det minder mig om da vores Twix var ung.
Vi kunne ikke finde ham, og ledte i hele haven.
Satans - tænkte vi, han må være faret vild (vi havde kun haft ham nogle
måneder).

Ud at trave, konen og jeg, i det meste af kvarteret, og kalde: Twix - Twiix
- Twiiix - TWIIIX!

Vi fandt ham ikke, og efter nok nogle timer , tøffede vi hjem og tænkte: gad
vide hvor han er blevet af (lettere nervøse).

Nå hjem og tænke, og sætte os i forhaven.

Se sig omkring og:
Jamen hvad f*anden er dét der for et rødt hovede vi så oppe i tujaen?

Yeps - det var Twix, der havde taget sig en lur i en duerede og gabte,
strakte sig, og nærmest gloede ned på os med tanken: Nåh der er i, jeg
troede i var gået hjemmefra :)

Vi var dybt lettet, og det ver nok ikke lige det sted vi havde forventet han
lå.

Stig Johansen

Fra : Sabina H.

Dato : 20-02-09 15:21

> [...]
>
> hvad er det mærkeligste....
>
> så kan man sætte handlinger efter.... feks

> hvad er det mærkeligste din kat stjæler?

jeg har lige været ude for at mit lille sorte kræ decideret STJAL en
vatpind*G*
han gik målrettet efter det, og åbnede en bøtte med vatpinde, stak hovedet
ned i den, og tog en vatpind med ud, for at lege med den... han æææælsker
vatpinde...

--
Knus,
Sabina

Fra : Stig Johansen

Dato : 21-02-09 20:22

Sabina H. wrote:

q>
> [...]
> en ny leg..... som hedder...
>
> hvad er det mærkeligste....
>
> så kan man sætte handlinger efter.... feks

Her for nylig skulle vi have gæster.
Som hovedret skulle vi have (svine) mørbrad i fad.
Fadet var nysmurt med smør, og konen i gang med at rense og partere
mørbraderne.
Twix op og kigge - selvfølgelig.

MEN han vendte røven til mørbraden, og slikkede smørret af fadet :)

Stig Johansen