DK bliver slagmark for elbiler...
Fra : Henrik B.

Dato : 08-02-09 22:28

....iflg. TV2 tekst-tv:
http://www.saabklub.dk/Diverse/Elbil.jpg

Gad vide om BYD når at få højnet sikkerheden, inden introduktionen?

--
Er du til Saab?: http://www.saabklub.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-02-09 22:37

"Henrik B." skriver:

> ...iflg. TV2 tekst-tv:
> http://www.saabklub.dk/Diverse/Elbil.jpg
>
> Gad vide om BYD når at få højnet sikkerheden, inden introduktionen?

Shit mand, så skal os der holder os til normale brndstofmotorer til at
køre slaom mellem havarerede prototyper på alverdens elbiler.....som om
trafikken ikke er træls nok i forvejen

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin Bak

Dato : 09-02-09 02:23

> "Henrik B." skriver:

> Shit mand, så skal os der holder os til normale brndstofmotorer til at
> køre slaom mellem havarerede prototyper på alverdens elbiler.....som om
> trafikken ikke er træls nok i forvejen

Det er måske prisen.. men Klaus, både du og jeg kommer nok til at køre i
andre konstruktioner end dem vi er vant til lige nu. Det kommer sgu nok til
at gå stærkt, ligepludselig...Ikke næste år, men måske om 5 - 10 eller måske
15 år. Så vær glad for at nogen gider at prøve det af for dig

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-02-09 06:12

Martin Bak skriver:

> Det er måske prisen.. men Klaus, både du og jeg kommer nok til at køre i
> andre konstruktioner end dem vi er vant til lige nu.

Ingen tvivl.

> Det kommer sgu nok til
> at gå stærkt, ligepludselig...Ikke næste år, men måske om 5 - 10 eller måske
> 15 år. Så vær glad for at nogen gider at prøve det af for dig

Jo, men det bliver mig der skal kante mig rundt mellem bvilrag med
udbrændte konvertere, flade batterier osv....

Fra : KASO

Dato : 09-02-09 10:38

> ...iflg. TV2 tekst-tv:
> http://www.saabklub.dk/Diverse/Elbil.jpg
>
> Gad vide om BYD når at få højnet sikkerheden, inden introduktionen?

Skal der ikke først være en sikkerhed før man kan højne den?

Fra : Armand

Dato : 09-02-09 16:23

Henrik B. skrev:
> ...iflg. TV2 tekst-tv:
> http://www.saabklub.dk/Diverse/Elbil.jpg
>
> Gad vide om BYD når at få højnet sikkerheden, inden introduktionen?

Og jég bliver nødt til at bide mine ord, om BYD's mulige pirateri af
batteri-teknologi (-licenser), i mig igen :-|

Men at der tilsyneladende nu bliver to konkurrenter om at højne
effektiviteten af såvel rækkevidde og genladning/batteri-ombytning,
lover da kun godt for projektet!!

--
Armand.

Fra : Mogens

Dato : 09-02-09 20:06

"Slagmark for el-biler"
www.fri.dk/den-er-groen-den-er-smart-den-er-uduelig
Tesla: En Tesla Roadster er sikkert godt for dit sexliv, men ikke for så
meget andet, lyder Jeremy Clarksons dom over den amerikanske el-bil.