Så blev der handlet bil!
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-02-09 15:36

Det blev en BMW 330d fra 2006. Den har været udstillingsmodel hos BMW
forhandler og har gået ialt 9.000 km. Den bliver solgt med 2 års
garanti under BMWs premium selection program.

Nu er der to lange uger forude inden jeg kan hente bilen.

Nogen der vil gætter pris på sådan en fætter?

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-09 23:45

Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com> skrev :

>Nogen der vil gætter pris på sådan en fætter?

Når den er købt et diffust sted i verden - er alle gæt jo lige gode,
eller lige dårlige

--
Jan_stevns

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-02-09 15:54

On Feb 7, 11:44 pm, jan_stevns wrote:

> Når den er købt et diffust sted i verden - er alle gæt jo lige gode,
> eller lige dårlige

Jeg skal hente den I Barcelona.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-02-09 23:56

Lars Hoffmann skriver:

> Nogen der vil gætter pris på sådan en fætter?

25-30.000 Euro

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-02-09 23:59

"Klaus D. Mikkelsen" skriver:

> 25-30.000 Euro

Arrh, lidt mere kan jeg se.
http://www.segundamano.es/vi/13381776.htm?ca=8_s

Maks 35.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-02-09 00:02

Lars Hoffmann skrev:

> Det blev en BMW 330d fra 2006.

Har den sædevarme?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-09 08:54

Hans Paulin (6310) wrote:

> Har den sædevarme?

Det er han da kold i røven over :)

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-02-09 00:34

On Feb 8, 12:01 am, "Hans Paulin \(6310\)" <m...@privacy.net> wrote:

> Har den sædevarme?

huh?

der kan jeg ike lige følge dig
Med venlig hilsen
Lars

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-02-09 10:01

Lars Hoffmann skrev:

> huh?
>
> der kan jeg ike lige følge dig

Der var én her i gruppen der i Italien, tror jeg det var, købte en lidt
ældre bil mage til din med læderstue, men uden sædevarme; dét var lidt
ærgeligt.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens

Dato : 08-02-09 10:10

> Der var én her i gruppen der i Italien, tror jeg det var, købte en lidt
> ældre bil mage til din med læderstue, men uden sædevarme; dét var lidt
> ærgeligt.

I de sydlige lande er sædevarme ofte valgt fra - gæt hvorfor
(har selv købt flere biler i Italy m/læderstue og ingen sædevarme)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-02-09 10:16

Mogens skrev:

> I de sydlige lande er sædevarme ofte valgt fra - gæt hvorfor

Havde gættet det!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-09 17:40

Mogens wrote:
> I de sydlige lande er sædevarme ofte valgt fra - gæt hvorfor
> (har selv købt flere biler i Italy m/læderstue og ingen sædevarme)

Gæt hvorfor? Hmm, hvis den kører i norditalien så kan der være koldere end i
Danmark på en gennemsnitsvinter.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-02-09 00:36

On Feb 7, 11:58 pm, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:
> "Klaus D. Mikkelsen" skriver:

> Arrh, lidt mere kan jeg se.http://www.segundamano.es/vi/13381776.htm?ca=8_s

Den er ellers ikke helt galt - 26..360

Gad vide vide hvad jeg nu kan få for min Opel Astra 1.7 diese fra 2001
med 170.000 km på klokken?

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-09 13:13

>Den er ellers ikke helt galt - 26..360

>Gad vide vide hvad jeg nu kan få for min Opel Astra 1.7 diese fra 2001
>med 170.000 km på klokken?

20K budt herfra :)

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-02-09 02:43

On Feb 8, 10:15 am, "Hans Paulin \(6310\)" <m...@privacy.net> wrote:

> Havde gættet det!

En bekendt har en 530d med sorte lædersæder herened. Det har han
fortrudt. Med 40 grader i skyggen en god sommerdag kan man spejle æg
på de sæder.

Det er så charmerende at stige ud af sin super BMW og ligne en der har
pisset i bukserne fordi røven er svedet til

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Niels Bengaard

Dato : 08-02-09 10:48

> [...]

Det er så charmerende at stige ud af sin super BMW og ligne en der har
pisset i bukserne fordi røven er svedet til

Så skal man købe den med sædekøling, friskluftindblæsning, aarh.

Mvh Niels

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-02-09 11:15

Lars Hoffmann skrev:

> [...]
>
> Det er så charmerende at stige ud af sin super BMW og ligne en der har
> pisset i bukserne fordi røven er svedet til

Vælger (altid) læder fra

Fik nok af kunstlæder i min 1. bil (Triumph Herald)
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens

Dato : 08-02-09 11:18

> Vælger (altid) læder fra

Det behøver du nu ikke at gøre. Læderindtræk er en smal sag at håndtere i
hverdagen, men det kan selvfølgeligt kræve, at man anvender hovedet :)

Fra : Ivar

Dato : 08-02-09 14:19

Hans Paulin (6310) skrev:

> Vælger (altid) læder fra

Det er elles lettere at holde end stof.

> Fik nok af kunstlæder i min 1. bil (Triumph Herald)

Kunstlæder (plastic) er noget af det mest tåbelige at komme
på et bilsæde. Du kan ikke bruge dine erfaringer fra kunstlæder
om rigtigt læder. Kunstlæder er som at side på en plastic pose,
det er læder ikke, selvom det ikke er som stof.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-02-09 14:28

Ivar skrev:

> Det er elles lettere at holde end stof.

Har ikke rigtig haft de store problemer med stof.

Valgte Carina frem for Avensis bl.a. på grund af bedre stof(sæder)

> [...]
> om rigtigt læder. Kunstlæder er som at side på en plastic pose,
> det er læder ikke, selvom det ikke er som stof.

Foretrækker stof også i huset; har smidt et par gamlec lædersofaer ud og
erstattet dem med stof-ditto.

Har kun en gammel læderstol (med dun-fyld!) tilbage i fritidshuset som jeg
ikke ka nænne at skille mig af med - dén har dog "sædevarme" (løs varmepude)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-09 13:15

> [...]

>Det er så charmerende at stige ud af sin super BMW og ligne en der har
>pisset i bukserne fordi røven er svedet til

Derfor der skal Hvid læder i min cabrio :D

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-02-09 02:57

On Feb 8, 10:47 am, "Niels Bengaard" <benga...@FJERNDETTE850r.dk>
wrote:

> Så skal man købe den med sædekøling, friskluftindblæsning, aarh..

Ja det er paradoksalt at bruge ekstra på lædersæder blot for at dække
dem til med kuglesædebetræk og håndklæder.

Med venlig hilsen
Lars

Fra : Klaus G.

Dato : 08-02-09 12:30

> Ja det er paradoksalt at bruge ekstra på lædersæder blot for at dække
> dem til med kuglesædebetræk og håndklæder.
Eller man kan købe originalt indbygget aircon i sæderne :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-02-09 05:19

On Feb 8, 1:13 pm, "Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote:

> 20K budt herfra :)

Hvis du henter den hernede i Madrid er det din!

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-02-09 13:41

Lars Hoffmann skrev:

> Hvis du henter den hernede i Madrid er det din!

Dét var sq da et godt tilbud!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-02-09 06:02

On Feb 8, 1:40 pm, "Hans Paulin \(6310\)" <m...@privacy.net> wrote:

> Dét var sq da et godt tilbud!

Han skal lige huske at have de 20.000 med

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-02-09 14:23

Lars Hoffmann skrev:

> Han skal lige huske at have de 20.000 med

Banknoteret check?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-02-09 07:45

On Feb 8, 2:23 pm, "Hans Paulin \(6310\)" <m...@privacy.net> wrote:

> Banknoteret check?

Hvordan er det nu lige med internationale checks? Tager de ikke et
par måneder før de er sikre?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-02-09 17:30

Lars Hoffmann skrev:

> Hvordan er det nu lige med internationale checks? Tager de ikke et
> par måneder før de er sikre?

Så bruger vi bare en Nigeria-konto...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 21-02-09 03:28

On Feb 8, 5:29 pm, "Hans Paulin \(6310\)" <m...@privacy.net> wrote:

> Så bruger vi bare en Nigeria-konto...

Så mp jeg desværre medele at bilen er blevet solgt for 2370€. Mere
kunne det desværre ikke blive til.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann