Simpel schipt med webshop?
Fra : MJU

Dato : 08-02-09 23:45

Jeg leder efter et free php script med webshop. Gerne noget lig
http://www.pc-elektronik.dk/shop/
Er der nogle som kan hjælpe mig med det?

Der behøver ikke være mulighed for og betale med kort. Men folk må
gerne kunne vælge mellem Giro eller kontant betaling.
Og hivs der bliver valg Giro, så bliver der også lagt fragt til så man
kan se det totale beløb.

Mvh.

Michal

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 09-02-09 22:21

MJU wrote:
> [...]
> gerne kunne vælge mellem Giro eller kontant betaling.
> Og hivs der bliver valg Giro, så bliver der også lagt fragt til så man

Hvis det skal være simpelt så www.opencart.com - desværre er Daniel der
står for udviklingen ret langsom... dvs. softwaren opdateres meget
sjældent (hvilken også fremgår af seneste versions releasedato ;)).

Men det er en af de mest clean opbyggede webshops synes jeg. Den er dog
kun delvis oversat til dansk indtil videre. Jeg har de meste af den
oversat i til dansk - så skriv lige hvis du skulle have behov for en
dansk oversættelse - så må jeg lige se om jeg kan finde den i arkivet :)

--
Johan Holst Nielsen
Freelance PHP Developer - http://phpgeek.dk