HJælp til forlys
Fra : HANS LYNGBÆK BALDRIA~

Dato : 28-07-01 10:32

Mit forlys røg på motorvej forleden. Føst troede jeg at det var pæren der
var sprunget. Det ser ikke sådan ud. Så checkede jeg fatningen - den var
lidt rådden så den er osse skiftet. Jeg har checket samlingerne af
ledninger - uden held! Det kan være styrkontakten...??? Eller? Er en pære en
pære? Jeg mener: jeg købte en ny pære på tanken med 12 v 55/60W - 3 ben. Kan
det være fordi der skal en speciel pære i?

Min ferie hænger i en tynd tråd - den startede i dag og jeg ved ikke helt,
hvor jeg skal gå hen og få den repareret!! KAn nogen hjælpe??? Bor i Kbh

Ring evt 2578 9106

Hans

Fra : Dannie Jensen

Dato : 29-07-01 14:43

Hej Hans,

Hvis der er lys i baglygten, kan Du trække en ledning derfra eller find en
ledning med konstant plus, så kan Du i hvertifald køre på ferie, og få så
kontrolleret det når Du kommer hjem.

Med ferie hilsner

Dannie
m/ kawa Z650, samme problem sidste år.

Fra : The Bear

Dato : 01-08-01 08:56

On 28-Jul-2001, "HANS LYNGBÆK BALDRIAN" <baldrian@get2net.dk> wrote:

> [...]
> lidt rådden så den er osse skiftet. Jeg har checket samlingerne af
> ledninger - uden held! Det kan være styrkontakten...???

Styrkontakten er en mulighed - men hvad med stelforbindelsen til lygten?

Jeg går ud fra at baglyset virker?

---

B-)

Ting til salg: http://www.go.to/salg