sas direkte til seattle..pris
Fra : søren brix

Dato : 07-02-09 14:19

hej ng

Vi skal måske til canada her til september og har i den forbindelse fundet
ud af at SAS flyver direkte på ruten CPH-SEA ...men prisen den ligger på
ca.6500.-kr pr.person (og har gjort det i et par måneder nu ) skal vi vente
lidt endnu med at bestille turen eller skal vi bare springe på nu ???

mvh

Søren & Co

ps: vi skal bruge en camper derovre i 3 uger så hvis der er nogen ......

Fra : Nicolai

Dato : 07-02-09 15:14

> [...]
> ca.6500.-kr pr.person (og har gjort det i et par måneder nu ) skal vi
> vente lidt endnu med at bestille turen eller skal vi bare springe på nu

Fin pris :) - Alternativt kan jo lave en times mellemlanding og spare ca.
2000,- - hvad er vigtigst :)

Fra : Steen Hansen

Dato : 07-02-09 16:57

On Sat, 7 Feb 2009 14:19:18 +0100, søren brix <jennyogsoren@mail.dk>
wrote:

> [...]
>
>mvh
>
>Søren & Co
>
>ps: vi skal bruge en camper derovre i 3 uger så hvis der er nogen ......

Hvis den økonomiske krise fortsætter vil jeg sige at du formetlig for
den laveste pris ca 1 måned før du skal flyve. Er krisen overstået til
den tid ja så er det nok nu du skal bestille. Bestilte selv biletter
ca 1½ måned før vi skal bruge dem( til orlando). 14 dage efter kunne
vi have sparet ca 1500. kr per billet. (4 stk så det var surt).

Normalt siges det at jo tættere du kommer på datoen du skal flyve, jo
dyre bliver billetten iflg. div rejseselskaber. Men som tiderne er nu
holder dette altså ikke.

Steen

Fra : jos

Dato : 11-02-09 22:02

Steen Hansen wrote:

> [...]
>
> Normalt siges det at jo tættere du kommer på datoen du skal flyve, jo
> dyre bliver billetten iflg. div rejseselskaber. Men som tiderne er nu

Pas lige på. der blev lige sagt i nyhederne at sas nu lukker seattle-turen!

- gad vide hvornår det bliver LufthanSAS?

finn

Fra : Søren Blom

Dato : 11-02-09 23:29

"jos" <jos@her.dk> skrev
> Pas lige på. der blev lige sagt i nyhederne at sas nu lukker
> seattle-turen!

Ja, men lukningen sker først til Oktober.

--
God fornøjelse

Søren Blom
soren@blom.dk
email med spamfiler, besvares ikke

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-02-09 00:43

Det er svært at spå om fremtiden, men for et par dage siden fik jeg tilbud
fra SAS om billetter til netop Seatle til 3.500 for en retur.
De gælder dog kun til og med 30. april. Men det kunne jo være, at de kom med
et lignende tilbud senere på året. Eftersom de lukker ruten kunne det tyde
på, at det kniber med at fylde flyene, og så er chancen for tilbud nok
større. Men de vil så typisk også komme tættere på afgangen.

Kurt