King of the road
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-02-09 20:56

TV2 Sport 01:00 - fredag 6 feb 09

Hvem er Europas bedste unge lastbilchauffør?
I dette program følger vi nogle af de 16.000 håbefulde kandidater fra 27
europæiske lande i kampen om at blive Årets Lastbilchauffør 2007. Den bedste
fra hvert land gik videre til den store finale, som fandt sted over to dage
i Stockholm i september. Vi følger de unge talenter i kampen om æren og ikke
mindst førstepræmien - en skræddersyet lastbil.

http://tv2sport.dk/tv

- Peter

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-02-09 14:56

On Fri, 6 Feb 2009 20:56:20 +0100, "Peter Lykkegaard"
<plykkegaard@gmail.com> wrote:

>TV2 Sport 01:00 - fredag 6 feb 09

>--

Iflg. mit TV var der ophold i sendefladen på det tidspunkt, og ikke en
eneste lastbil at se i miles omkreds.

Var det ikke en fra tTekkiet der vandt?

--

Venlig hilsen