aprospos modulvogntogene
Fra : Armand

Dato : 06-02-09 20:35

Fald lige over et "Youtube-C.V." for en trucker.
<http://www.youtube.com/watch?v=F0NRIRIBlr8&feature=related>
Specielt v: 2min.10sek kan man ikke lade være med at kigge en ekstra
gang

--
Armand.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-02-09 21:28

Armand wrote:
> Fald lige over et "Youtube-C.V." for en trucker.
> <http://www.youtube.com/watch?v=F0NRIRIBlr8&feature=related>
> Specielt v: 2min.10sek kan man ikke lade være med at kigge en ekstra
> gang

Kigge en ekstra gang, JA!

Men noget som jeg ikke kan lade være med at tænke på:
Fik manden et andet job?

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-02-09 17:21

http://www.youtube.com/watch?v=A4x8blG2kfM&feature=related

--
Per

Fra : Mikael

Dato : 08-02-09 09:50

On 6 Feb., 20:35, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:
> Fald lige over et "Youtube-C.V." for en trucker.
> <http://www.youtube.com/watch?v=F0NRIRIBlr8&feature=related>
> Specielt v: 2min.10sek kan man ikke lade være med at kigge en ekstra
> gang

Flot klaret og så undres man over at der er nogen der ikke kan bakke
lige ud i en Fiat Punto.

Mikael

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-02-09 17:57

"Mikael" <MikLarsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> gang

Flot klaret og så undres man over at der er nogen der ikke kan bakke

Kvinders hjerne behandler indkommende data - som f.eks. omgivelserne - på en
anden og mere mangelfuld måde end mændene :)

--
Per

Fra : Mikael

Dato : 08-02-09 11:02

On 8 Feb., 17:56, "Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk>
wrote:

> [...]
>
> Kvinders hjerne behandler indkommende data - som f.eks. omgivelserne - på en
> anden og mere mangelfuld måde end mændene :)

Hvis det så bare kun var kvinder der ikke kunne finde ud af det

Mikael