Held i uheld.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 06-02-09 16:36

Når det nu skulle ske, var det da altid noget at det var nøget rævepis
det gik ud over.

http://www.bt.dk/article/20090206/royalt/90206041/

De som har prøvet Hans Kongelige Højheds aftapninger vil vide hvad jeg
mener.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 06-02-09 17:04

Folmer Rasmussen skrev:
> [...]
> http://www.bt.dk/article/20090206/royalt/90206041/
> De som har prøvet Hans Kongelige Højheds aftapninger vil vide hvad jeg

Du lyder som at man skal prise sig lykkelig over at man aldrig har smagt
det der fluidum.

--
MVH Finn Guldmann
www.guldfinn.dk

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 06-02-09 18:28

Finn Guldmann skrev:

> Du lyder som at man skal prise sig lykkelig over at man aldrig har smagt
> det der fluidum.

Det er nu en udmærket vin ikke en Mouton Roschild bevares men udmærket,
lidt overprissat i DK, men det er jo en kendis der står bag, og man
betaler jo også gladeligt overpris for fx. en BMW.
Man kan se masser af kritik, men den bunder nu oftest i uvidenhed eller
direkte misundelse, og når det kommmer fra et formiddagsblad der klart
snobber ned ad ja hvad kan man så forvente :-\

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Mogens

Dato : 06-02-09 19:27

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> man betaler jo også gladeligt overpris for fx. en BMW.

Overpris - hva begrunder du det med?
Har du selv ejet en BMW, siden du skråsikkert kan sige det?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-02-09 15:03

On Fri, 06 Feb 2009 18:27:44 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

> [...]
>direkte misundelse, og når det kommmer fra et formiddagsblad der klart
>snobber ned ad ja hvad kan man så forvente :-\

Jeg har baseret min kommentar på mine helt private oplevelser med Hans
Kongelige Højheds vin.

Jeg skal blankt erkende, at oplevelsen ligger nogle år tilbage, og at
der således er mulighed for, at Højhedens produkter har højnet
kvaliteten.

Alt andet ville stort set også være umuligt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 07-02-09 15:15

> [...]
> der således er mulighed for, at Højhedens produkter har højnet
> kvaliteten.
> Alt andet ville stort set også være umuligt.

Hans vinslot havde et overskud på ca. 3.000 kr sidste år, så det

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-02-09 15:39

On Sat, 07 Feb 2009 14:15:27 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>Hans vinslot havde et overskud på ca. 3.000 kr sidste år, så det

>--

Ja, det kunne jeg godt forestille mig.

Der er vel en acceptabel avance på det danske kunsthåndværk og diverse
andre accessories han sælger nede i butikken.

De fleste skal vel have et fysisk bevis med hjem til kaminhylden, som
bevis på at de har været i sognet.

De der træ-gardere er nu også søde. ))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-02-09 17:58

Folmer Rasmussen wrote:
> [...]
>
> http://www.bt.dk/article/20090206/royalt/90206041/
>
> De som har prøvet Hans Kongelige Højheds aftapninger vil vide hvad jeg

Var det et modul vogntog det gik ud over?

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Mogens

Dato : 06-02-09 19:28

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Var det et modul vogntog det gik ud over?

Nej, det var sgu nok en overfyldt trailer efter en personvogn fra Esbjerg

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-02-09 19:42

Mogens wrote:
> "Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, det var sgu nok en overfyldt trailer efter en personvogn fra
> Esbjerg

Fordomme

Men efter hvad jeg kan se på de billeder synes jeg det ligner en moduler.

Har btw. ikke krog på 'deo.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Armand

Dato : 06-02-09 20:29

Uffe Bærentsen skrev:

> Fordomme
>
> Men efter hvad jeg kan se på de billeder synes jeg det ligner en moduler.

Modul-vogntog har da intet at gøre derude på landet mellem Haderslev og
Vamdrup :-|

--
Armand.

Fra : Kent Nielsen

Dato : 06-02-09 20:58

> Modul-vogntog har da intet at gøre derude på landet mellem Haderslev og
> Vamdrup :-|

Der var nok tale om sprut(!)kørsel.

Ja ja , jeg ved det...

Kent Nielsen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-02-09 21:20

Armand wrote:

> Modul-vogntog har da intet at gøre derude på landet mellem Haderslev
> og Vamdrup :-|

Havde ikke set eksakt hvor det var, blot læst at det var et læs der skulle
fra Sjælland til Vejle
og at det var sket i nærheden af Kolding.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Mogens

Dato : 07-02-09 14:56

> Når det nu skulle ske, var det da altid noget at det var nøget rævepis
> det gik ud over.
> www.bt.dk/article/20090206/royalt/90206041/

Havde de nu sendt vinen med toget istedet, havde dette uheld ALDRIG sket

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-02-09 14:59

On Sat, 07 Feb 2009 13:56:16 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>Havde de nu sendt vinen med toget istedet, havde dette uheld ALDRIG sket

>--

Det kan man ikke vide noget konkret om. Uheld sker også på "banen".

Det man derimod kan sige med stor sikkerhed er, at det helt sikkert
ville være en ældre vin der nåede frem til kunden.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 07-02-09 15:14

> Det kan man ikke vide noget konkret om. Uheld sker også på "banen".

Link?

> Det man derimod kan sige med stor sikkerhed er, at det helt sikkert
> ville være en ældre vin der nåede frem til kunden.

Indenfor dén branche betyder dette ikke en skid - more value for money om
vnn bliver gammel

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-02-09 15:41

On Sat, 07 Feb 2009 14:13:59 GMT, "Mogens"
> [...]

>Link?

>Indenfor dén branche betyder dette ikke en skid - more value for money om

Du og jeg har i fællesskab fundet et produkt der stiger i værdi ved at
blive fragtet på jernbane.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Christian Flasche

Dato : 07-02-09 15:56

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> "Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Havde de nu sendt vinen med toget istedet, havde dette uheld ALDRIG sket

Hej
Skal det forstås som at der aldrig sker uheld med tog?.

--
Hilsen Christian

Fra : Mogens

Dato : 07-02-09 16:12

"Christian Flasche" <c.flasche@email.dk> skrev i en meddelelse

> Skal det forstås som at der aldrig sker uheld med tog?.

Det er yderst yderst sjældent, der vælter en godsvogn af sporet. Indholdet
smadres mere ifm. stødrangering, men så må man jo blot emballere derefter...