opfølger til Manden med gummiskoene-tråden
Fra : Henrik Larsen

Dato : 28-07-01 09:58

Fandt I ud af hvilken film det drejede sig om? Jeg kan i hvert tilfælde
fortælle, at det _ikke_ er "No Place to Hide" (Dansk videotitel: "Soon,
Amy, Soon"). Jeg har filmen på video og så den igennem her til morgen -
jævnt ok uden at være superophidsende og plottet kan man gætte i løbet
af det første kvarters tid. Men altså: Den mystiske forfølger har ikke
hvide tennissko på!

Vh Henrik

Fra : Annika Leth-Olsen

Dato : 28-07-01 15:27

Nej, vi fandt desværre ikke ud af hvad filmen hed.
Men jeg søger stadigvæk.

mvh Annika