Klipning af hæk.
Fra : Ukendt

Dato : 06-02-09 09:43

Jeg har en hæk som er en gammel svend. Jeg har hørt at man med fordel
kan klippe den hårdt ind så den kan blive lidt frisk. Er det korrekt og
kan jeg gøre det nu?
--
And you run, and you run to catch up with the sun, but it's sinking
Racing around to come up behind you again

Time - Pink Floyd

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 06-02-09 10:16

On Fri, 6 Feb 2009 09:42:54 +0100, Jesper Nielsen wrote:

>Jeg har en hæk som er en gammel svend. Jeg har hørt at man med fordel
>kan klippe den hårdt ind så den kan blive lidt frisk. Er det korrekt og
>kan jeg gøre det nu?

Det er korrekt og du kan godt gøre det nu.
Hvilken slags hæk er det?
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-09 21:11

On 2009-02-06 10:16:17 +0100, Mads Lie Jensen <mads@gartneriet.dk> said:

> Det er korrekt og du kan godt gøre det nu.
> Hvilken slags hæk er det?

Legusta (staves det sådant?)

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-02-09 21:43

> Legusta (staves det sådant?)

Liguster er navnet, den tåler hårdhændet beskæring en gang imellem.

Erik Ginnerskov