Suzuki GSX600F
Fra : Finn

Dato : 28-07-01 08:24

Jeg vil gerne bytte min velkørende GS500E
med en GSX600F.
Forhandleren har en model 2000 som har kørt
4.500 km. - prisen er ca. 90.000 kr.
Kan nogen her i gruppen give mig nogle gode råd
om denne model.
Jeg kan få en Honda CBR600F1 årgang 94, kørt
20.000 km. til samme pris, men da jeg har været
glad for min GS500 vil jeg måske fortsætte med
at køre Suzuki.

MVH
Finn

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 28-07-01 08:07

> [...]
> Jeg kan få en Honda CBR600F1 årgang 94, kørt
> 20.000 km. til samme pris, men da jeg har været
> glad for min GS500 vil jeg måske fortsætte med

Hej er du sikker på at den honda ikke er en F2 ? min CBR er også en model 94
og det er altså en F2
Jeg havde selv en GSX600F årg 2000 før den var jeg da også glad for men slet
ikke så glad som jeg nu er for min honda.
det er en hel anden MC, den både styrer og trækker meget bedre, de kan slet
ikke sammenlignes efter min mening.
så hvis jeg var dig HONDA CBR600

Hilsen
Lars Bisgaard

Honda CBR 600 F2
Suzuki TS 185 'er

Ex.
Suzuki GSX 600F
Suzuki 600 Bandit

Fra : Finn

Dato : 28-07-01 09:59

"Lars Bisgaard" <LarsB@edb.dkdk> skrev i en meddelelse

Du har sikkert ret med hensyn til F2
Jeg troede bare at det var en F1

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 28-07-01 09:37

"Finn"
> [...]
> Forhandleren har en model 2000 som har kørt
> 4.500 km. - prisen er ca. 90.000 kr.
> Kan nogen her i gruppen give mig nogle gode råd
**********************'
Indtil fornylig - muligvis stadig, havde Linnets MC i Toftlund en ny model
99, som koster 89.995 - spritny.
Mig bekendt er det kun lakeringen der er anderledes på model 2000.
Læs i øvrigt en af de øvrige tråde for ..... en 14 dage/3 uger siden, hvor
netop GSX 600 F - af nogle kaldet "badekarret" blev vendt.
Tjek også på www.mcbasen.dk under arkiv, hvor der tilbage i vistnok 1998 var
en testkørsel af maskinen.

--

/Jens S., Esbjerg (Som er vældig tilfreds med sin 600)
GSX 600 F & GN 125

Fra : Adam Christensen

Dato : 29-07-01 11:59

"Finn" <autzen@post10.tele.dk> wrote in message

> Jeg vil gerne bytte min velkørende GS500E
> med en GSX600F.
> Forhandleren har en model 2000 som har kørt
> 4.500 km. - prisen er ca. 90.000 kr.

Jeg solgte en GSX600F med 4500 km på klokken til Enghave sidste år. Sidst
jeg var forbi var den vist ikke solgt - det skulle vel aldrig være den?
(ergo: har du set den hos Enghave og er den rød?)

--
Adam
SV650S

Fra : Finn

Dato : 30-07-01 23:14

> [...]
> jeg var forbi var den vist ikke solgt - det skulle vel aldrig være den?
> (ergo: har du set den hos Enghave og er den rød?)
Nej - det er i Hjørring
Finn