Andet multimedie
bentjuul 3670
Er det kun mig ?
Fra : Kim Larsen

Dato : 28-07-01 07:54

Hej med jer

Nu da jeg har fået mig en rimelig opkobling skulle den prøves af. Jeg har så
hentet en del actions til Photoshop, nogle er ikke defineret om det er til 5
eller 6, men jeg har hentet hvad jeg kunne finde af, for mig, fede actions.
Jeg tror det blev til en 8 - 10 stk., men da jeg skulle teste dem, blev jeg
skuffet, for der var kun 2 der virkede fulstændig, de andre manglede enten
det ene eller det andet. Er det fordi dem der har lavet dem er nogle
sjuskehoveder, eller er det min PhotoShop der er noget galt med. Jeg har
prøvet dem af på både 5 - 5.5 og 6, men resultatet er det samme.
Hvis der er nogle af jeg der har links til nogle rigtig gode sider med disse
ekstra sager til PhotoShop, så vil jeg blive en glad modtager.

Kim Larsen

Fra : Martin Poll

Dato : 28-07-01 08:28

Hej Kim

Her er et godt link med 3300 actions, så der skulle være lidt at lege med.
http://www.actionxchange.com/

Jeg har ikke været ude for at de ikke virkede, dvs der har nok været nogle
stykker men det er ikke noget jeg har bidt mig fast i. Send mig nogle af dem
der ikke virker så kan jeg da se om de virker på min PS 6

Med venlig hilsen
Martin Poll
http://mpoll.homepage.dk/

Fra : jopa

Dato : 28-07-01 10:23

Kim Larsen skrev bla..
> Hvis der er nogle af jeg der har links til nogle rigtig gode sider med
disse
> ekstra sager til PhotoShop, så vil jeg blive en glad modtager.

På nedenstående er der en del actions bla nogen af dem jeg har lavet
Normalt skulle de virke da de bliver testet inden de bliver godkendt.

http://www.actionxchange.com
--

jopa

www.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 28-07-01 10:41

jopa skrev ..
> På nedenstående er der en del actions bla nogen af dem jeg har lavet
> Normalt skulle de virke da de bliver testet inden de bliver godkendt.
>
> http://www.actionxchange.com

Glemte lige at hvis den action du downloader kræver ekstra plugins som
EyeCandy eller KPT skal du selvfølgelig også have disse plugins installeret
for at de virker.

jopa

www.jp-web.dk

Fra : Lasse

Dato : 28-07-01 19:44

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

disse
> ekstra sager til PhotoShop, så vil jeg blive en glad modtager.

Hej Kim
Der er enkelte action du ikke kan bruge! Årsagen er at de er lavet i f.eks.
PS 5.0 - hvor kommandoerne som action´en afspiller hedder noget andet end i
PS 6 - problemet gælder ligeledes den anden vej (hvilket ikke er aktuelt i
dit tilfælde).

På f.eks. actionxchange kan du se under beskrivelse hvilken PS version den
pågældende action virker til.

Mvh
Lasse

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-07-01 01:18

Aha, jeg trode at hvis det var lavet til 6.0 så kunne de fra 5.0 og ned
efter også bruges i 6.0, det er måske det der er galt. Der hvor jeg har
hente sager, der var der ikke nogen oplysninger om hvilken udgave det var
til, men jeg vil prøve med den side som flere har nævnt i denne tråd.
Tak for hjælpen alle sammen

Kim Larsen

Fra : Søren HDI' Wind

Dato : 28-07-01 22:42

Mange af dem kræver 3.rd part.plugins !
--
Søren HDI' Wind

Fra : Lasse

Dato : 29-07-01 10:09

Du kan evt. afprøve en række PS plug ins via dette link:

http://plugins.myetang.com/down_html/download.html

- jeg ved godt dette ikke er en warez NG, og linket er heller ikke ment som
sådan!

mvh
Lasse

Fra : jopa

Dato : 29-07-01 10:31

Lasse skrev bla...
> Du kan evt. afprøve en række PS plug ins via dette link:

Nu var det ikke plugin's han havde problemer med men actions.

jopa

www.jp-web.dk