"Karaoke" for trommer?
Fra : -= JF =-

Dato : 05-02-09 20:33

Kort og kontant:

Er det muligt at finde musik hvor trommesporet er fjernet, således at man
selv kan spille trommer til musikken?

--
Mvh. John

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 05-02-09 22:34

-= JF =- wrote:
> Kort og kontant:
>
> Er det muligt at finde musik hvor trommesporet er fjernet, således at
> man selv kan spille trommer til musikken?

Guitar hero world tour :)

Selv om det er legetøj, er trommedelen noget tættere på virkeligheden,
end den del med plastic-guitarer

Fra : -= JF =-

Dato : 07-02-09 11:05

"Esben von Buchwald" <find.mig@paa.google> skrev i meddelelsen

> Selv om det er legetøj, er trommedelen noget tættere på virkeligheden, end
> den del med plastic-guitarer

Sorry for det sene svar!
Er guitar Hero ikke et spil, hvor man skal spille på lade-som-om
instrumenter?

Det jeg efterlyser er CD'er eller MP3 med almindelige indspilninger, hvor
trommesporet blot er slettet.

Det skal bruges til sønnen som spiller trommer, men ikke har nogen at spille
med.

--
Mvh. John

Fra : Mathias

Dato : 12-02-09 19:16

-= JF =- skrev:
> [...]
> hvor trommesporet blot er slettet.
>
> Det skal bruges til sønnen som spiller trommer, men ikke har nogen at

Prøv at søg efter "backing tracks" jeg ved at det findes til klaver og
guitar, men jeg har ikke undersøgt om det findes til trommer.