Hvad skal jeg passe på med ved en BMW
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-02-09 03:46

Hej, jeg skal ud og se på brugt bil idag.

Der er tal om en BMW 330xd fra 2006.

Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på?

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-02-09 11:49

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i meddelelsen
Hej, jeg skal ud og se på brugt bil idag.

Der er tal om en BMW 330xd fra 2006.

Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på?

----------------

Wunderbaum. ;)

- Martin

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-02-09 07:56

On Feb 5, 11:46 am, Lars Hoffmann <l...@intercambiodvd.com> wrote:
> Hej, jeg skal ud og se på brugt bil idag.
>
> Der er tale om en BMW 330xd fra 2006.

Argh! den blev solgt for to dage siden!

Så må jeg jo lede videre.

Med venlig hilsen
Lars

Fra : Mogens

Dato : 05-02-09 16:20

> Der er tale om en BMW 330xd fra 2006.
> Argh! den blev solgt for to dage siden!
> Så må jeg jo lede videre.

SKAL det være med 4x4? - jeg mener, det begrænser jo unægteligt udvalget,
medmindre du henter een syd på (ville jég jo gøre)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 05-02-09 16:27

Mogens wrote:
> "Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i en meddelelse

> SKAL det være med 4x4? - jeg mener, det begrænser jo unægteligt
> udvalget, medmindre du henter een syd på (ville jég jo gøre)

Uden at vide det med sikkerhed, så tror jeg der skal snakkes spansk ved det
bilkøb

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Mogens

Dato : 05-02-09 16:42

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Uden at vide det med sikkerhed, så tror jeg der skal snakkes spansk ved
> det bilkøb

OK - så ville jég hente een..............nordpå

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-02-09 11:35

On Feb 5, 4:27 pm, "Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SP...@hotmail.com>
wrote:

> Uden at vide det med sikkerhed, så tror jeg der skal snakkes spansk ved det
> bilkøb

sí señor!

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-02-09 13:39

On Feb 5, 4:42 pm, "Mogens" <nyhedsgrupperS...@jubii.dk> wrote:

> OK - så ville jég hente een..............nordpå

JA det havde jeg faktisk slet ikke overvejet - hvad syntes i om denne:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lyuokrpynfug

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann