Billigste pex?
Fra : Morten P

Dato : 04-02-09 23:17

Jeg skal bruge nogle 20-30 meter PEX til brugsvand men køber jeg det i
Silvan betaler jeg nærmest det samme som en hel rulle koster kunne jeg
forestille mig.

Men hvor finder man f.eks. 50 m billigst?

(Også postet i forbruger men uden svar)

Fra : Leonard

Dato : 04-02-09 23:20

Måske hos http://www.vvs-eksperten.dk/

--
Leonard

Fra : Brian Lund

Dato : 05-02-09 07:49

> [...]
> forestille mig.
>
> Men hvor finder man f.eks. 50 m billigst?

http://www.billigvvs.dk/

Eller hvis du kender en der arbejder ved sanistål, vi får det til halv pris
af billigvvs priser ca!
(Dog ikke alt der er så billigt)

Brian