Dagens tekniske spørgsmål: iPod Nan
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 04-02-09 20:28

Jeg vil gerne slutte min iPod Nano 3G til fjernsynet (som er sårn et af
de der billedrørsdimser).

Jeg kan se at den FORRIGE model af Dock'en har et s-video stik, hvilket
tiltaler mig, men den er lidt svær at få fat på. Er der nogen der kan
be/afkræfte om den gamle dock virker med s-video på de nyere iPods?

Apple lader til gerne at ville tjene mange penge.... Øvøv

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-02-09 23:01

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:
> [...]
> tiltaler mig, men den er lidt svær at få fat på. Er der nogen der kan
> be/afkræfte om den gamle dock virker med s-video på de nyere iPods?

Det viste sig at en kollega faktisk var den glade ejer af en sådan, og
jeg kan konstatere at både linieudgangen og S-video udgangen virker
upåklageligt og at signalet er så ens at jeg fint kan leve med
composite. (Linieudgangen sender også video med et passende stik).

Zo ein din muss ich haben.

Nogen der evt har en til overs?

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 09-02-09 23:59

On 09/02/09 23:01, Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Zo ein din muss ich haben.
>
> Nogen der evt har en til overs?

Skal det være med dock? Jeg har kablet (http://tinyurl.com/6nrzwp), men
ingen dock, som du gerne må købe. Næsten spritnyt med kasse og sån'.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk