Efter at have brændt en dvd..
Fra : Ukendt

Dato : 03-02-09 15:00

Vil brænder ikonet i finder/skrivebord ikke fjerne sig (med mindrer jeg
gør det manuelt) brænder jeg en skive mere kommer der bare endnu et
ikon.

Jeg mindes ikke at det altid har gjort sådan, eller tager jeg fejl?
--
And you run, and you run to catch up with the sun, but it's sinking
Racing around to come up behind you again

Time - Pink Floyd

Fra : Per Rønne

Dato : 03-02-09 15:57

<Jesper> wrote:

> [...]
> ikon.
>
> Jeg mindes ikke at det altid har gjort sådan, eller tager jeg fejl?

Toast 10?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-09 16:39

On 2009-02-03 15:56:44 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> Toast 10?

Ja jeg bruger Burn og toast 10

Fra : Morten Lind

Dato : 03-02-09 17:28

<Jesper> wrote:

> [...]
> ikon.
>
> Jeg mindes ikke at det altid har gjort sådan, eller tager jeg fejl?

Fed signatur fra det bedste album i den symfoniske rocks historie,
sammen med The Lamb Lies Down On Broadway, nogensinde.

M.