Tillykke med de 25
Fra : Steen

Dato : 03-02-09 14:16

http://www.nettips.dk/p4054.asp

Allan Bojsen slutter artklen med følgende:
Nettips er ikke stedet, der rusker om sig med vilde Apple-rygter, men
lad mig komme med et bud, som måske vil vække opsigt herinde: en dag
kunne jeg såmænd godt finde på at købe en Macbook, når blot den kan lige
så meget som min elskede Windows-computer…

Han skulle have et klap i nakken

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-09 15:41

On 2009-02-03 14:16:24 +0100, isteen@gmail.rygeloven.com (Steen) said:

> [...]
> kunne jeg såmænd godt finde på at købe en Macbook, når blot den kan lige
> så meget som min elskede Windows-computer…

Tværtimod
Så længe vi kan have vores fede maskiner i fred, for de mennesker der
mener at f.eks elendige ( langsomme og kedelige ) vista er federe, så
fint for mig.
Uden at vide voldsomt meget om PCere, er det jo mere eller mindre samme
hardware, hvilket er endnu et vink med en vognstang om at dem der
foretrækker PCere da bare skal have lov til det.
De ved jo rent faktisk ikke bedre..

Omvendt råber det da lidt til himlen, at der findes så elendigt oplyste
mennesker, der altså skriver om computere, uden blot at have brugt en
smule tid på at tjekke Mac ud..
Stakkels Allan B..