kedeligt problem med unison..
Fra : Ukendt

Dato : 02-02-09 18:00

Jeg oplever stadig oftere at min version af unison står og leder efter
minus millioner ( -000000000) filer/headers, hvorefter jeg skal slette
alt message cache, og hente det hele igen..
Det tager tid og er lidt ufedt..
Nogle der kender problemet, og som har fundet en løsining..
jeg er på news.sunsite.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-02-09 18:22

<ecozyz> wrote:

> [...]
> alt message cache, og hente det hele igen..
> Det tager tid og er lidt ufedt..
> Nogle der kender problemet, og som har fundet en løsining..

har du skrevet til udvikleren ? ... Cabel og hans folk plejer at være
gode til at reagerer på henvendelser ?

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-09 19:14

On 2009-02-02 18:22:14 +0100, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> har du skrevet til udvikleren ? ... Cabel og hans folk plejer at være
> gode til at reagerer på henvendelser ?
>
> /thomas

Nej ikke i første omgang.. formoder (?!) at det er sunsite, der er problemet..
Desuden har det stået på ( hos undertegnede ) så længe jeg har været
hos sunsite...
nogle der kender en anden indgang til NG, der er upåvirket af ISP..

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-02-09 19:19

<ecozyz> wrote:

> [...]
> hos sunsite...
> nogle der kender en anden indgang til NG, der er upåvirket af ISP..

jeg bruger sunsite og har aldrig haft problemer ...

/thomas

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 02-02-09 20:58

On 2009-02-02 18:00:21 +0100, ecozyz said:

> [...]
> alt message cache, og hente det hele igen..
> Det tager tid og er lidt ufedt..
> Nogle der kender problemet, og som har fundet en løsining..

Jeg bruger sunsite og Unison, og det spiller altid max hos mig. Jeg
sletter aldrig noget som helst og bruger stort set stnd indstillingerne
med undtagelse af den måde trående bliver vist (sorteret) i
"hovedoversigten".

--
Med Venlig hilsen
Thomas Schreiber

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-09 21:54

On 2009-02-02 20:58:17 +0100, Thomas Schreiber <fornavn@mayfly.dk> said:

> [...]
> sletter aldrig noget som helst og bruger stort set stnd indstillingerne
> med undtagelse af den måde trående bliver vist (sorteret) i

Jeg sletter ( show unread onl) heller ikke noget...
Måske skulle jeg tjekke hjælp.. det er sikkert bare et eller andet jeg
lige skal lave lidt flueben med..

Fra : Palle

Dato : 02-02-09 22:25

On 2009-02-02 20:58:17 +0100, Thomas Schreiber <fornavn@mayfly.dk> said:

> Jeg bruger sunsite og Unison, og det spiller altid max hos mig.

Same here...

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 02-02-09 22:15

On 2009-02-02 18:00:21 +0100, ecozyz said:

> Nogle der kender problemet, og som har fundet en løsining..
> jeg er på news.sunsite.dk

Du kan prøve at skifte til news.motzarella.org - det fungerer fint hos
mig. Du skal oprette dig som bruger på www.motzarella.org
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : Steen

Dato : 03-02-09 14:11

<ecozyz> wrote:

> [...]
> alt message cache, og hente det hele igen..
> Det tager tid og er lidt ufedt..
> Nogle der kender problemet, og som har fundet en løsining..

Jeg er bare nysgerrig - hvorfor bruge sunsite, i stedet for den de
fleste IP'er tilbyder?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-02-09 14:19

Steen <isteen@gmail.rygeloven.com> wrote:

> Jeg er bare nysgerrig - hvorfor bruge sunsite, i stedet for den de
> fleste IP'er tilbyder?

Måske fordi ISP'ernes news servere er langsommme, ustabile ...

/thomas

Fra : Steen

Dato : 03-02-09 17:51

> Måske fordi ISP'ernes news servere er langsommme, ustabile ...
>
> /thomas

Godt argument - måske skulle jeg prøve sunsite.
Tilbyder de danske/udenlandske/binære?

Fra : Steen

Dato : 03-02-09 17:53

> Godt argument - måske skulle jeg prøve sunsite.
> Tilbyder de danske/udenlandske/binære?

Ingen udenlandske eller binære - fint med mig

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-09 18:40

On 2009-02-03 17:50:30 +0100, isteen@gmail.rygeloven.com (Steen) said:

> Godt argument - måske skulle jeg prøve sunsite.
> Tilbyder de danske/udenlandske/binære?

har slet ikke tjekket..
bruger det ( rimeligt nobelt !?) kun til at læse NG..
Tror måske at jeg har fundet mit problem.
Jeg kunne til at starte med ikke uploade med motzarella, og så vendte
jeg til bage til sunsite..
efter lidt roderi, rodede jeg lidt med tekst encodning, og endte på utf..
så holdt unison op med at flippe ud, og gik til bage til western..
men pyt...
bare det virker.. eller kan "nulstilles" så jeg ikke skal hente 25k
kommentarer hver dag..

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 03-02-09 14:23

Steen skrev:

> Jeg er bare nysgerrig - hvorfor bruge sunsite, i stedet for den de
> fleste IP'er tilbyder?

De fleste udbydere tilbyder kun til egne IP-adresser. Har man en bærbar
kan det være en hindring ikke frit at kunne bruge andre IP-adresser end
fra udbyderen hvis man bruger hotspots eller besøger andre med net.

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-09 15:37

On 2009-02-03 14:10:58 +0100, isteen@gmail.rygeloven.com (Steen) said:

> Jeg er bare nysgerrig - hvorfor bruge sunsite, i stedet for den de
> fleste IP'er tilbyder?

en kombination af det de andre svarer.. er på bærbar, hopper fra ISP
til ISP og har 3 som fast - langsom 14,4Mbit/s udbyder.. de supporterer
ikke NGere.. ( så vidt jegved..)