Tekst i formmail
Fra : jes rehder

Dato : 28-07-01 01:50

Kan man og hvis ja hvordan får jeg en tekst til at stå i
formmailen der hvor afsendere skal skrive en given tekst ?.

med stort håb om hjælp
:) jes

- Pædagoiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonas

Dato : 28-07-01 02:29

jes rehder <jes.r@get2net.dk> wrote:

> Kan man og hvis ja hvordan får jeg en tekst til at stå i
> formmailen der hvor afsendere skal skrive en given tekst ?.

<input type="text" name="yadda" value="en given tekst i formmailen">

--
Jonas [CPH, DK] |
Erase harddrive to reply | Mental backup in progress

Fra : Jes Rehder

Dato : 28-07-01 11:29

Jonas wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> <input type="text" name="yadda" value="en given tekst i formmailen">

Foreløbig tak for hjælpen, men jeg er nok lidt tung for hvor sættes det
ind. Jeg har prøvet alt - tror jeg, men jeg får ikke det ønskede, der
sker mange sære ting.
Nedenstående er det jeg har, så hvis du har tålmodighed med en tung så
fortæl mig venligst hvor det indsættes.
jeg vil gerne ha´ det ind der hvor jeg har <TEXTAREA NAME="....

..
<INPUT TYPE="text" SIZE="30" MAXLENGTH="50" NAME="Navn">
<INPUT TYPE="TEXT" NAME="Post-nr" SIZE="30" MAXLENGTH="50">
<INPUT TYPE="TEXT" NAME="E-mail" SIZE="30" MAXLENGTH="50">
<TEXTAREA NAME="Spørgsmål" ROWS="7" COLS="55"
MAXLENGTH="500"></TEXTAREA>
<INPUT type=image src="main_im/submit.gif">
</FORM>

på forhånd tak
:))
jes

Fra : Martin Persson

Dato : 28-07-01 11:54

> [...]
> fortæl mig venligst hvor det indsættes.
> jeg vil gerne ha´ det ind der hvor jeg har <TEXTAREA NAME="....

Hvis der skal tekst ind i et textarea skal det stå mellem start og slut
taggen ligesom nedenfor.

<TEXTAREA NAME="Spørgsmål" ROWS="7" COLS="55"
MAXLENGTH="500">Her skriver du tekst</TEXTAREA>

Her er lidt extra guf hvis du er interesseret
Hvis teksten skal vælges når man klikker i textareaet kan du skrive

<TEXTAREA NAME="Spørgsmål" ROWS="7" COLS="55"
MAXLENGTH="500" ONCLICK="select()">Her skriver du tekst</TEXTAREA>

du kan selvfølgelig udskifte onclick eventen med andre events

Hilsen Martin

Fra : Jes Rehder

Dato : 28-07-01 12:08

Martin Persson wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Hvis der skal tekst ind i et textarea skal det stå mellem start og slut
> taggen ligesom nedenfor.
>
> <TEXTAREA NAME="Spørgsmål" ROWS="7" COLS="55"
> MAXLENGTH="500">Her skriver du tekst

Den er hjemme, en stor og glad tak
med venlig hilsen:))jes