WEED :)
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-02-09 01:55

Har lige set det sidste afsnit af sæson 3 - jeg synes den er go og på
mange måde våget af en amerikans tv produktion at være ..

først tænkte jeg den lå et sted i mellem sex and the city
og desperat houswives - mest det sidste - det gør den på mange måder
også men så afligevel er den noget helt andet - det enetse jeg kunne
ønske mig var at afsnitene var lidt længer ...

--
MvH Bo M Mogensen
Some wish beer was rain , but it aint (stephen king)

Fra : Steen

Dato : 04-02-09 08:25

On 2009-02-04 01:55:03 +0100, Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> said:

> [...]
> også men så afligevel er den noget helt andet - det enetse jeg kunne
> ønske mig var at afsnitene var lidt længer ...

Tror serien har været oppe i TV-gruppen (hvor serier diskuteres ret ofte)
Jeg ser frem til Sons Of Anarchy på torsdag 5/2 klokken 22.50 på TV2
(og følgende torsdage)

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-02-09 13:36

On Wed, 4 Feb 2009 08:24:33 +0100, Steen <isteen@gmail.rygeloven.com>
wrote:

>Tror serien har været oppe i TV-gruppen (hvor serier diskuteres ret ofte)

ja jeg har set på gruppen men der er nu en anden kultur i den gruppe
ind i denne folk er jeg ved ikke så angaerede ..

sjovt nok så sad jeg lige at så klienten i går hvor hende der har
hovede rollen spiller moderen :)

Fra : Steen

Dato : 04-02-09 14:39

On 2009-02-04 13:36:17 +0100, Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> said:

> ja jeg har set på gruppen men der er nu en anden kultur i den gruppe
> ind i denne folk er jeg ved ikke så angaerede ..

Jeg kan huske, at jeg nævnte en serie her i gruppe (engang sidste år),
og en hystade røg helt op i det røde felt, for "serier hørte ikke til i
denne gruppe".

Måske er hans nerver faldet til ro igen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 05-02-09 16:36

On Wed, 4 Feb 2009 14:38:44 +0100, Steen <isteen@gmail.rygeloven.com>
wrote:

>Jeg kan huske, at jeg nævnte en serie her i gruppe (engang sidste år),
>og en hystade røg helt op i det røde felt, for "serier hørte ikke til i
>denne gruppe".
>
>Måske er hans nerver faldet til ro igen

Der er faktisk næsten ingen brokrøve i gruppen her - der plejer ellers
at være nogen stykker ...

relt må man nok ikke debatere serier her med mindre der er et overlap
til film ... serier høre nok til i tv gruppen - men min erfaring med
tv gruppen er at der er en anden kultur ind her - den er mere fast fod
og formidagsblads ointeret - hvor denne gruppe er væsentligt dybere

men det er da bre at skrive fundatsen om - noget i retning af serier
der er udkommet på dvd må gerne debateres her eller sådan noget ...