Lækkert weekendophold i DK?
Fra : Ukendt

Dato : 02-02-09 20:34

Jeg er på udkig efter et lækkert weekendophold i DK for undertegnede og
fruen. Jeg er ude efter noget i stil med Fakkegrave Badehotel ved Stouby på
Vejle Fjord's nordkyst. Det var simpelthen skønt at have en kæmpestor altan
med uspoleret udsigt over Vejle Fjord og en super restaurant i stueetagen.
Altså: Meget tæt på vandet. Stort, lækkert værelse, gerne suite eller
lignende. Havudsigt næsten et must. Helst restaurant på stedet. Prisen er
ikke afgørende. Stedet må desuden gerne ligge lidt uspoleret hvis muligt

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Flinkesen

Dato : 02-02-09 21:37

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i meddelelsen news:Au6dnUV3K4cv1xrUnZ2dnUVZ_jWWnZ2d@giganews.com...
> [...]
> suite eller lignende. Havudsigt næsten et must. Helst restaurant på
> stedet. Prisen er ikke afgørende. Stedet må desuden gerne ligge lidt

Så vil jeg foreslå Molskroen i nærheden af Ebeltoft
http://www.molskroen.dk/default.asp?id=84

Her er nogle lækre store værelser/suiter med fritstående badekar, lækre
senge osv. Det ligger med udsigt over vandet i en lille by, og der er rigtig
lækker mad og super betjening. Jeg kan varmt anbefale et såkaldt
gourmetophold http://www.molskroen.dk/default.asp?id=11

Mvh.

JK

Fra : oz3bto

Dato : 02-02-09 21:59

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i en meddelelse news:Au6dnUV3K4cv1xrUnZ2dnUVZ_jWWnZ2d@giganews.com...
> [...]
> suite eller lignende. Havudsigt næsten et must. Helst restaurant på
> stedet. Prisen er ikke afgørende. Stedet må desuden gerne ligge lidt

Hotel Kolding fjord

Ligger midt i skoven ved Kolding fjord .. Maden er top klasse
Kender intet til deres værelser men efter som det er et af de dyerste
hoteller i Kolding så er de vist OK

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 03-02-09 17:04

writes:

> [...]
> værelse, gerne suite eller lignende. Havudsigt næsten et must. Helst
> restaurant på stedet. Prisen er ikke afgørende. Stedet må desuden

Sanden Bjerggaard ved Fjerritslev skulle være ret godt. Jeg har aldrig
været der, men naturen er i hvert fald skøn. Det ligger på toppen af
Lien og der er en fantastisk udsigt. Og i følge mine forældre er maden
helt fantastisk.

Beskrivelse af deres weekendpakke:

Ankomst fredag eftermiddag.
3 retters Gastronomi menu serveres mellem kl. 18.00 og 20.00
Overnatning og morgenbuffet.
Vi anbefaler en travetur lang havet inden frokosten.
Frokostplatte serveres mellem kl. 12.00 og 14.00
Til eftermiddags turen udleveres skovturskurv med termokaffe, kage
chokolade og krus.
Traveture ved Svinkløv, i Fosdalen eller ved Hingelbjerge anbefales.
Lækker 3 retters Gastronomi menu serveres mellem kl. 18.00 og 20.00
Overnatning og morgenbuffet.

Det koster 1.970 pr. person i en af deres to mini-suiter.

http://www.sanden-bjerggaard.dk/

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde