Drivhus: Juliana Premium 8,3
Fra : Ukendt

Dato : 02-02-09 19:05

Hejsa

Vil det være det bedste og stærkeste hobby drivhus jeg kan finde

Og er der nogen der ved hvor dette drivhus kan købes billigst, eller på
tilbud??
Juliana Premium 8,3

Mvh Thomas

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 03-02-09 15:33

"Thomas" <ingen her du..........> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Vil det være det bedste og stærkeste hobby drivhus jeg kan finde
>
> Og er der nogen der ved hvor dette drivhus kan købes billigst, eller på

Jeg ved ikke om det er bedre men jeg har nu valgt et AGL pga. større
sidehøjde. Det ser også stærkt nok ud.
Det er jo ikke sikkert at det drivhus der udråbes til at være det stærkeste
af producenten også er det i virkeligheden.
Jeg kunne også sagtens finde et der er meget stærkere men så er prisen det
også.

Steen.

Fra : Jørgen

Dato : 04-02-09 19:17

"Thomas" <ingen her du..........> wrote:

> [...]
>
> Vil det være det bedste og stærkeste hobby drivhus jeg kan finde
>
> Og er der nogen der ved hvor dette drivhus kan købes billigst, eller på

Tag evt et kig på Sierralux fra Classicum.
http://www.classicum.se/default.asp

Kvaliteten på det jeg har købt er helt i top. Huset samles med popnitter, og
der er "nultolerance" i alle samlinger. Glasset i mit hus er 4 mm, så det
er ganske stærkt.

Hilsen
Jørgen