Kattefoder
Fra : Jakob Griffel

Dato : 02-02-09 18:03

Hej med jer

Jeg har "arvet" denne pose kattemad http://peecee.dk/upload/view/152903 af
en bekendt.
Det er jo tørfoder til kastrerede katte over 7 år. Min kat er en
steriliseret hunkat på kun 1 1/2 år.
Mon hun kan tåle at spise denne fine mad som vi har fået gratis...? Jeg ved
ikke rigtig hvad der er så specielt i netop dette tørfoder, men der kan vel
ikke ske så meget ved at lade hende tømme posen (altså ikke på een
gang....). Dengang hun blev steriliseret fik vi også anbefalet noget af det
hér dyre foder - sog til steriliserede katte. Er dette ikke nogenlunde det
samme? Hvad siger i?

--
Hilsen Jakob

Fra : Camilla Baird

Dato : 03-02-09 15:32

> [...]
> hér dyre foder - sog til steriliserede katte. Er dette ikke nogenlunde det

Jo, altså hvis du fx blander dette foder med din kats daglige tørkost,
sker der ikke noget ved, at hun spiser sådan én pose seniorfoder.

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jakob Griffel

Dato : 03-02-09 16:56

> Jo, altså hvis du fx blander dette foder med din kats daglige tørkost,
> sker der ikke noget ved, at hun spiser sådan én pose seniorfoder.

Netop hvad jeg havde tænkt mig - det er jo kun denne ene pose...

--
Hilsen Jakob