Køb af 1 Amp sikring til bil?
Fra : MJU

Dato : 04-02-09 00:43

Jeg står og skal have fat i en 1 Amp sikring til bilen.
Er der nogle som kan fortælle mig hvor man kan købe sådan ene?

Har kigget ved Thansen og Harald nyborg men kan ikke finde nogle 1 Amp.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 04-02-09 09:14

MJU skrev:
> Jeg står og skal have fat i en 1 Amp sikring til bilen.
> Er der nogle som kan fortælle mig hvor man kan købe sådan ene?

På tanken vel?

--
Niels

Fra : MJU

Dato : 04-02-09 01:24

On 4 Feb., 09:14, Niels P Sønderskov <npson...@gmail.com> wrote:

> På tanken vel?
>
> --
> Niels

Ikke lige de tanke vi var på igår.
Shell, Statoil og Q8

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-02-09 09:40

MJU wrote:
> Jeg står og skal have fat i en 1 Amp sikring til bilen.
> Er der nogle som kan fortælle mig hvor man kan købe sådan ene?
>
> Har kigget ved Thansen og Harald nyborg men kan ikke finde nogle 1 Amp.

Hvilken type? Jeg har ikke set fladsikringer på 1A - er det en lille
glassikring?

--
vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-02-09 09:44

Torben Scheel wrote:

> Hvilken type? Jeg har ikke set fladsikringer på 1A - er det en lille
> glassikring?

Fladsikringer min. 3A:

<http://dk.rs-online.com/web/search/searchBrowseAction.html?method=retrieveTfg&Ne=4294958601&Ntt=fladsikring&Ntk=I18NAll&Nr=AND(avl%3adk%2csearchDiscon_dk%3aN)&Ntx=mode%2bmatchallpartial&Ns=stockPolicy_dk|1||new_dk|1&N=4294954439&binCount=15&Nty=1&deSelectAttribute=3A#breadCrumb>

Glassikringer 1A :
<http://dk.rs-online.com/web/search/searchBrowseAction.html?method=retrieveTfg&Ne=4294958601&Nr=AND(avl%3adk%2csearchDiscon_dk%3aN)&N=4294965326+4294954438+4294910618&Ns=stockPolicy_dk|1||new_dk|1&binCount=1044&selectAttribute=1A#breadCrumb>
--
vh
Torben

Fra : N/A

Dato : 04-02-09 16:10

Fra : N/A

Dato : 04-02-09 16:10

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 04-02-09 02:16

On 4 Feb., 09:44, Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> wrote:

> Fladsikringer min. 3A:
>
> <http://dk.rs-online.com/web/search/searchBrowseAction.html?method=ret....1||new_dk|1&N=4294954439&binCount=15&Nty=1&deSelectAttribute=3A#breadCrumb>
>
> Glassikringer 1A :
> <http://dk.rs-online.com/web/search/searchBrowseAction.html?method=ret....1||new_dk|1&binCount=1044&selectAttribute=1A#breadCrumb>
> --
> vh
> Torben

Nej Torben. Jeg har en del fladesikringer på 1 A, og mener at de også
kan fåes på en halv A

Nå men http://www.pc-elektronik.dk/shop/ har dem. Søg under sikringer -
> autosikringer. De koster en daler.

Flink mand der sender i et brev med et girokort, så man sparer post
danmark hjernedøde priser der er de højeste i verden.

Benny

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-02-09 10:27

hojvaelde@gmail.com wrote:

> [...]
>
> Flink mand der sender i et brev med et girokort, så man sparer post
> danmark hjernedøde priser der er de højeste i verden.

OK - fin opklaring

--
vh
Torben

Fra : Dak

Dato : 04-02-09 12:51

> Flink mand der sender i et brev med et girokort, så man sparer post
> danmark hjernedøde priser der er de højeste i verden.

Æhh... hvorfor bruger du så ikke et andet selskab istedet for at brokke
over det? :-/

Og hvis du tjekker dine fakta'er først, så er Post Danmark ikke de
absolut højeste. GLS er f.eks. højere på pakker over en hvis størrelse.

Og når vi taler om små-erhversvdrivende som ham du køber fra, tror du så
at GLS eller de andre vil lave en afhentningsaftale med ham? Nope, det
er kun Post Danmark som vil afhente pakker/post hos ham hvis han vil
lave en aftale om sådan en ordning. Småerhverv som ham er der nemlig
ingen penge i hvis man ikke allerede kommer derud hver dag.

Og gætter på han enten går på posthuset selv med sin post så hvorfor
ikke bede ham at køre til den nærmeste pakkeshop hos GLS og få sendt din
pakke til en 50'er? Prøv at spørg ham...

--
Dak
"Daewoo Matiz 0.8 '99"

Fra : N/A

Dato : 04-02-09 10:27

Fra : MJU

Dato : 04-02-09 04:34

On 4 Feb., 10:15, hojvae...@gmail.com wrote:

> [...]
>
> Flink mand der sender i et brev med et girokort, så man sparer post
> danmark hjernedøde priser der er de højeste i verden.

Mange mange tak
Så er der bestilt sikringer.

Torben - Lige for og svare dig også.
Det er fladsikringer den jeg skulle bruge.

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 04-02-09 07:06

On 4 Feb., 12:50, Dak <da...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> ikke bede ham at køre til den nærmeste pakkeshop hos GLS og få sendt din
> pakke til en 50'er? Prøv at spørg ham...

Jeg fik en kalender tilsendt her før jul (fra New Zealand) 90 gram I
storbrev format 3 dages levering: Pris 3 New Z dollers (frimærker)
eller på dansk en god 10 er.

Jeg har lige fået en 500 grams pakke fra England. Den var mærket som
glas. Pris £3,75 ca 31 kr.

Benny

Fra : Dak

Dato : 04-02-09 16:10

> Jeg fik en kalender tilsendt her før jul (fra New Zealand) 90 gram I
> storbrev format 3 dages levering: Pris 3 New Z dollers (frimærker)
> eller på dansk en god 10 er.

Ja og herhjemme ville det privat koste 23kr. Og hvis der er
erhvervsdrivende som sender der så kan det blive billigere. Så taget med
kursudviklingen, prisindeks, lønindtjening osv. pt så er Post Danmark
ikke meget over.

> Jeg har lige fået en 500 grams pakke fra England. Den var mærket som
> glas. Pris £3,75 ca 31 kr.

54kr privat herhjemme og hvis kursen var det "normale" så ville det jo
være ca. 41kr og da jeg ved at erhvervsdrivende godt kan få den ned til
det niveau (og længere), så der ville du ikke spare noget ved.

Og at de skriver glas på eller som de fleste bare bruger standard tape
hvor der står Fragile eller Glas på, hjælper ikke noget når du sender
til udlandet. Kun hvis det er rekommanderet eller en værdi.