Er Totempo Vejhjælp gået konkurs nu?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-02-09 17:18

Ifølge Børsen er Totempo Vejhjælp gået konkurs i fredags:
http://borsen.dk/invester/nyhed/150172/

Hvor der blandt andet står følgende:
"efter at vejhjælpsselskabet Totempo A/S i fredags gik konkurs."
(artiklen er fra mandag 2/2-09)

Iøvrigt heller ikke så godt, med alt det leasede udstyr/værktøj der mangler,
blandt andet 47 malerkabiner.
Man må da næsten gå ud fra, at de nævnte malerkabiner er blevet registreret
forkert eller ombyttet, som de skriver et andet sted,
for sådan en malerkabine er da ikke bare lige noget man kommer til at "tage
med hjem" fredag aften
http://borsen.dk/invester/nyhed/150282/

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus G.

Dato : 03-02-09 18:18

> [...]
> registreret forkert eller ombyttet, som de skriver et andet sted,
> for sådan en malerkabine er da ikke bare lige noget man kommer til at
Den lokale Ford forhandler, som også forhandler SsangYoung, var
samarbejdspartner med Totempo. De har ihvertfald pillet alle Totempo
skiltene ned igen. Det samme med SsangYoung skiltene, da de er gået i
betalingsstandsning.

Så jeg tror det er ved at være slut for Totempo.

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Leonard

Dato : 03-02-09 18:21

Klaus G. wrote:

> Så jeg tror det er ved at være slut for Totempo.

Ca. ligeså stort tab for samfundet, som hvis T-Hansen gik ned ...
Reklamerne var i hvert fald nogenlunde lige ringe og spillede på de
samme elementer.
Jeg kommer ikke til at savne dem.

--
Leonard

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-02-09 18:35

"Leonard" <piper28a@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ca. ligeså stort tab for samfundet, som hvis T-Hansen gik ned ...

Er du da tosset mand, hvem kan leve uden T.Hansen.......

> Reklamerne var i hvert fald nogenlunde lige ringe og spillede på de
> samme elementer.
> Jeg kommer ikke til at savne dem.

Næh jeg gør heller ikke, jeg er udemærket tilfreds med Falck, som jeg har
haft i mange år nu.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Peter C:

Dato : 03-02-09 20:25

> Er du da tosset mand, hvem kan leve uden T.Hansen.......

Altså ... man kunne jo nok overkomme tabet ... men de er sgu generelt
billige med Castrol-produkter, og i særdeleshed når de skriver forkert i
brochuren og sælger Castrol Edge 0W40 til 279,- for 4 liter (normalpris
599,-)

Jeg spurgte først ved kassen om prisen var en fejl, og efter han havde
checket på nettet og bekræftet at det var den pris den var på tilbud til,
ryddede jeg hylden for 8 dunke

Et par dage efter var fejlen rettet på deres hjemmeside

Sååå ... lad nu bare T-Hansen blive

MVH Peter C:

--
I stalden:
1997 Volvo V40 2,0 Aut.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-02-09 18:33

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> betalingsstandsning.
>
> Så jeg tror det er ved at være slut for Totempo.

Tidligere i januar, gik hele Totempo jo i betalingsstandsning, men selve
vejhjælpsselskabet og et par af de andre afdelinger, blev gendannet i et nyt
selskab, så de kunne køre videre.
Det var dette nye selskab jeg troede at Børsen skrev om nu, som værende gået
konkurs i fredags (30/1-09).

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-09 17:50

> [...]
> nyt selskab, så de kunne køre videre.
> Det var dette nye selskab jeg troede at Børsen skrev om nu, som værende

Jep, kan bekræftes her:
http://ida.dk/blivmedlem/IDAForsikring/Sider/IDAForsikring.aspx

"Totempo A/S er ikke gået konkurs!
I flere medier fremgår det, at Totempo A/S skulle været gået konkurs. Det er
ikke korrekt. Det er Totempo A/S søsterselskab Totempo Biler A/S der er gået
konkurs.
Søsterselskabets konkurs får ingen indflydelse på dine forsikringsvilkår
eller eventuelle brug af vejhjælp."

/Kim

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-02-09 01:42

On Feb 3, 6:20 pm, "Leonard" <piper...@gmail.com> wrote:

> Ca. ligeså stort tab for samfundet, som hvis T-Hansen gik ned ...
> Reklamerne var i hvert fald nogenlunde lige ringe og spillede på de
> samme elementer.

Utvivlsomt også derfor de gik ned. Man fik jo det indtryk af at det
var en utroligt useriøst firma.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-02-09 01:44

On Feb 3, 6:34 pm, "Per Beer Hansen" <perbeerNOS...@NOSPAMperbeer.dk>
wrote:

> Er du da tosset mand, hvem kan leve uden T.Hansen.......

> Næh jeg gør heller ikke, jeg er udemærket tilfreds med Falck, som jeg har
> haft i mange år nu.

Ditto, godt nok er det sikkert ikke det billigste, men de har altid
været der prompte de gange jeg har haft brug for dem og der har intet
været at udsætte.