Sakset fra d.f.m
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-02-09 14:03

Fra : Mogens

Dato : 02-02-09 19:01

news:4986ef14$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...

> http://evilchili.com/mediaview/22039/Porsche_Vs._Bikers_On_Autobahn

Jep, kender den godt. Det er en Porsche GT3 :)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-02-09 23:21

Mogens skrev:

> Det er en Porsche GT3 :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : tiper

Dato : 03-02-09 02:14

On 2 Feb., 19:00, "Mogens" <nyhedsgrupperS...@jubii.dk> wrote:

> Jep, kender den godt. Det er en Porsche GT3 :)

Jeps. En 2.500.000,- kroners bil Vs en 150-200.000,- kroners MC'er

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-09 16:28

> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

puha, der kunne da nemt være gået noget galt der!

apropos. Hvad er det der sker ca 1 min henne hvor den siger ups. Ved første
øjekast ligner det den gule mc der trækker lige ud foran porchen, men udfra
billistens drejen på rattet ser det nærmere ud som om porchen skrider for
han?

Mvh TP
Langsom fabia og lidt hurtigere CBR1000+K1200RS

Fra : Brian H

Dato : 02-02-09 19:31

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> http://evilchili.com/mediaview/22039/Porsche_Vs._Bikers_On_Autobahn

De cykler trækker jo nemt fra den sølle Porsche...

Fra : Mogens

Dato : 02-02-09 20:38

"Brian H" <brian@something.com> skrev i en meddelelse

> De cykler trækker jo nemt fra den sølle Porsche...

Men har det svært i svingene !!

Fra : Armand

Dato : 02-02-09 21:02

Brian H skrev:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
>
> De cykler trækker jo nemt fra den sølle Porsche..

Jeg synes da ellers netop at Porschen hurtigt får rykket ind på dem igen
efter at været blevet hængende i trafik

Men ellers en sindssyg kørsel der kun er diverse konsolspil værdig :-|

Og forøvrigt tung lærdom til den nylige tråd om at trække en Schnitzer
Bimse igennem Tyskland på langs med en mursten på højre pedal:
Autobahn er ikke nødvendigvis 'ganz gerade aus' og at at kulle holde på
i clip'ets kørestil over blot en times tid må være totalt nedslidende
for alle andre end Tom K og kolleger :-|

--
Armand.

Fra : Anders Houmark

Dato : 03-02-09 11:16

> http://evilchili.com/mediaview/22039/Porsche_Vs._Bikers_On_Autobahn
>
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Fuck en fed video, det er ligesom et computerspil.
1:30 inde, hvor Porschen lige zigzagger mellem bilerne, det ser da bare for
sejt ud mand

Jeg tror noget af denne kørsel bryder nogle regler.

Mvh Anders

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-02-09 12:04

Anders Houmark skrev:

> Jeg tror noget af denne kørsel bryder nogle regler.

53 gange var der én der mente...
Hans
www.zofiaoghans.dk