Dynamisk upload-dir med FP
Fra : Jens Vestergaard

Dato : 04-02-09 00:03

Hejsa,

Sidder og SKAL bruge FrontPages's Upload-komponent (selvom jeg hellere
ville bruge andre metoder - ingen vej udenom!)

Er der ingen mulighed for dymanisk at fastsætte stien til upload-mappen?

Jeg kan ikke få komponenten til at køre på en .asp-side, og jeg kan ikke
komme i tanker om andre muligheder (php er også udelukket af
server-(policy)-grunde).

Hvad har jeg overset? Ideer?

P.f.t.

Jens Vestergaard

Fra : Allan Vebel

Dato : 04-02-09 02:51

Jens Vestergaard skrev:

> Sidder og SKAL bruge FrontPages's Upload-
> komponent

Prøv at spørge i frontpage-gruppen:

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-02-09 02:43

Du kan ikke bruge den på en Asp side. Brug Asp i stedet.

Regards Jens Peter Karlsen.