Skarpt sving?
Fra : TGJ

Dato : 01-02-09 10:23

http://www.break.com/index/tough_corner.html

Tror den lokale mekker har været med til at designe ruten og har værksted i
den røde bygning
Hvad tror I?

/Thomas

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 01-02-09 11:04

"TGJ" <somewhere@earth.com> wrote in

> Hvad tror I?

At dit liv er trist her søndag formiddag? Det er jo OSSE et ældgammelt
klip.

Fra : TGJ

Dato : 01-02-09 19:13

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse
> At dit liv er trist her søndag formiddag?

tjo, har da tænkt en del over om det nu også var nødvendigt at kvæle de
sidste julebryg inden påsken :o

Det er jo OSSE et ældgammelt
> klip.

Passer også fint til hvordan jeg har det i dag :)

Thomas

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-02-09 14:11

"TGJ" <somewhere@earth.com> wrote in

> http://www.break.com/index/tough_corner.html

OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ!

> Tror den lokale mekker har været med til at designe ruten og har
> værksted i den røde bygning

OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ!

> Hvad tror I?

OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ!

Mærkelig gut der har fundet hen til svinget i slutningen af klippet :)

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 01-02-09 22:16

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> wrote in message
> [...]
>
> OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ!
>
> Mærkelig gut der har fundet hen til svinget i slutningen af klippet :)

Tænkte lige nøjagtigt det samme :)

/Jacob

Fra : Armand

Dato : 01-02-09 14:57

TGJ skrev:
> http://www.break.com/index/tough_corner.html
>
> Tror den lokale mekker har været med til at designe ruten og har værksted i
> den røde bygning
> Hvad tror I?

Bemærkelsesværdigt at stort set alle de "fandens kale til
motorsports-udøvere" ikke reagerer bedre end fru Jensen: De bremser og
blokerer rask væk midt i en kurve p.g.a. overraskelsen.
Den næstsidste (grå) er faktisk den eneste jeg synes udviser overblik og
når delvist at opgive og istedet styre (læg mærke til háns forhjul)
mellem de to træer

--
Armand.