curser i input-felt
Fra : Jens R. rasmussen

Dato : 01-02-09 17:15

Jeg har 8 input-felter på min side. Og jeg vil gerne have, at når
man kommer ind på siden, at curseren står i det første felt. Men
jeg kan ikke finde en attribut til inputfelter, som gør at focus
er på dette felt frem for de andre felter.

Fra min netbank-forbinmdelse ved jeg dog, at her står curseren
altid i det rette felt - så det må vel være muligt - eller?

mvh
Jens

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 01-02-09 18:40

"Jens R. rasmussen" <Jens.R.Rasmussen@uni-c.dk> skrev

> Jeg har 8 input-felter på min side. Og jeg vil gerne have, at når
> man kommer ind på siden, at curseren står i det første felt.

Er ikke afprøvet:

<input type="text" name="noget" id="foerstefelt">

Fra : Jens R. rasmussen

Dato : 01-02-09 19:38

Tak Philip. Det virker perfekt.
mvh