Åge: et tilbud du ikke kan afslå
Fra : Martin Bak

Dato : 30-01-09 14:53

På markedspladssiden www.bornholmermarked.dk er der netop blevet indrykket
en annonce, som ikke kan have andre modtagere end Åge.

Her er teksten i sin fulde ordlyd:

"ca 100 cder med blandet musik, bla.
vikingerne,Kandis,harmonikamusik,dansktop .og meget andet. 10 kr stk"

Jeg har ikke noget med annoncøren at gøre, men af ren venlighed ville jeg
lige formidle kontakten.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hauge

Dato : 30-01-09 15:09

Martin Bak wrote:
> men af ren venlighed ville
> jeg lige formidle kontakten.

Var det så ikke bedre hvis du skrev direkte, fremfor *igen* at spamme
gruppen med lort?

FUT: dk.admin.netikette

/Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 30-01-09 16:11

> Var det så ikke bedre hvis du skrev direkte, fremfor *igen* at spamme
> gruppen med lort?

Du er sur i dag, hva? Du kan have ret i, at jeg måske ikke er helt on topic
her, men du behøver da ikke at hidse dig sådan op.
Jeg mener simpelthen ikke det er rigtigt at jeg ofte spammer denne gruppe
med nogetsomhelst. Meget meget få gange har jeg deltaget i de verserende
drillerier som Åge nærmest selv inviterer til. Men det ER altså ekstremt
sjældent at jeg har gjort det. Hvorfor du hidser dig sådan op overfor mig er
jeg derfor lidt uforstående overfor.

> FUT: dk.admin.netikette

Omgjort.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-09 16:37

> Hvorfor du hidser dig sådan op overfor mig er
> jeg derfor lidt uforstående overfor.

Tag det bare roligt Martin, der er ingen skade sket.
Der er bare dage hvor Hauge fik foden i natpotten på vej ud af sengen, og så
er ingen sikre mod sure opstød. Af samme grund har jeg filtreret ham fra.

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-01-09 17:57

"Alex Linaa" <www.migogmolly.dk> skrev i meddelelsen

> Der er bare dage hvor Hauge fik foden i natpotten på vej ud af sengen,
og så er ingen sikre mod sure opstød.

Her står intet om at trædning i en natpotte skulle medføre sure opstød.
http://da.wikipedia.org/wiki/Natpotte
Men med Alex`s mange "sjove" indlæg, må han da have en natpotte af megastor
kaliber. Altså hvis dette skulle være tilfældet. hehe

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-01-09 12:23

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
megastor
> kaliber. Altså hvis dette skulle være tilfældet. hehe

Hej Åge

Han kunne jo også bare, have meget små fødder

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-01-09 13:29

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i meddelelsen

> Han kunne jo også bare, have meget små fødder
>
> M.V.H....Benny..

Johhh, og han har i hvert fald et meget lille hovede. Og det lukker han en
del gylle ud af. Kan det være fordi han øhmnnn..... nej glem det. hehe

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-02-09 13:56

> Johhh, og han har i hvert fald et meget lille hovede. Og det lukker han en
> del gylle ud af. Kan det være fordi han øhmnnn..... nej glem det. hehe
>
> Hilsen Åge

Hej Åge

Jamen der er jo det der siger, at fordi 2 mennesker ikke er enige.
Behøver ingen af dem, at have mere ret, end den anden.

M.V.H....Benny..

Fra : Cindy

Dato : 06-02-09 20:42

"Benny Mortensen" skrev i meddelelsen

> megastor

> Hej Åge
>
> Han kunne jo også bare, have meget små fødder

Arh ha ha ha - den kunne jeg ikke lade være med at grine af. At se ham
for mig med små buttede banefødder. ha ha ha.

Ha' en fornøjelig aften

Cindy

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-02-09 20:52

"Cindy" <Karfunkel@microsoft.com> skrev i meddelelsen

> Arh ha ha ha - den kunne jeg ikke lade være med at grine af. At se ham
> for mig med små buttede banefødder. ha ha ha.

Ja, haha. Passer godt sammen.

Hilsen Åge

Fra : -= JF =-

Dato : 30-01-09 20:25

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg mener simpelthen ikke det er rigtigt at jeg ofte spammer denne gruppe

Det er absolut heller ikke min opfattelse, og eftersom det er Hauge der
bjæffer er det vel ikke noget du bør tage så seriøst.

--
Mvh. John

Fra : Hauge

Dato : 30-01-09 20:59

-= JF =- wrote:
> Det er absolut heller ikke min opfattelse, og eftersom det er Hauge
> der bjæffer er det vel ikke noget du bør tage så seriøst.

Det samme kan man vel sige om dit bjæfferi og ham der Baglæns'.

/Hauge

Fra : -= JF =-

Dato : 31-01-09 13:42

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Det samme kan man vel sige om dit bjæfferi og ham der Baglæns'.

Det kan man sikkert, men forskellen er at dine indlæg med 90% sikkerhed er
et surt opstød.

--
Mvh. John

Fra : Hauge

Dato : 31-01-09 14:49

-= JF =- wrote:
> Det kan man sikkert, men forskellen er at dine indlæg med 90%
> sikkerhed er et surt opstød.

Ja sådan er alle indlæg der ikke er måseslikkerier.

/Hauge

Fra : -= JF =-

Dato : 31-01-09 15:25

> Ja sådan er alle indlæg der ikke er måseslikkerier.

Kom igen!
Man kan da sagtens være enig med andre uden at kysse røv, lige som man
sagtens kan være uenig - og stadig holde en ordentlig tone!

--
Mvh. John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-01-09 16:05

"-= JF =-" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

>og stadig holde en ordentlig tone!

Hvor ved du det fra?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-01-09 16:07

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Ja sådan er alle indlæg der ikke er måseslikkerier.
>
> /Hauge

Og som ikke skamroser den musikpolitisk korrekte elite-familie af
musikudøvere og deres bekendte.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-01-09 12:22

> [...]
> vikingerne,Kandis,harmonikamusik,dansktop .og meget andet. 10 kr stk"
>
> Jeg har ikke noget med annoncøren at gøre, men af ren venlighed ville jeg

Tja, han kunne jo komme for sent....

Jeg kunne jo have købt dem

For der var jo åbenbart meget godt musik...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-01-09 13:32

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i meddelelsen

> Tja, han kunne jo komme for sent....
>
> Jeg kunne jo have købt dem
>
> For der var jo åbenbart meget godt musik...
>
> M.V.H....Benny..

Jeg har rigeligt af den slag musik. jeg skal bare tænde for..
http://www.limfjordplus.dk/show01.php?id=24
Sån noget musik fra kl. 6-19 på hverdage + hele weekenden.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-02-09 14:01

> Jeg har rigeligt af den slag musik. jeg skal bare tænde for..
> http://www.limfjordplus.dk/show01.php?id=24
> Sån noget musik fra kl. 6-19 på hverdage + hele weekenden.
>
> Hilsen Åge

Hej igen Åge

Jamen det er jo ikke et spørgsmål om at have nok, for nok får man jo
aldrig...
Set på den måde, at sådan ca siden 1975, har jeg haft nok af musik....
Men der er konstant kommet noget, som man bare måtte have.
Som alle andre, har budgettet til musik, altid en øvre grænse, så man er
altid bagud... Der var altid noget, der ikke blev købt, og som derfor
mangler.

Jeg tror ikke det kan gøre det, når jeg siger jeg har 400 kompilationer,
der har det tilfælles, at de er købt, udelukkende for et nummers skyld.

Men selv det, har sine fordele, for sommetider får man øjnene op for
andre grupper, som ellers ikke lige havde ens bevågenhed, men som
så sneg sig ind, via en sådan kompilation.

M.V.H....Benny..